(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Agentia specializata in servicii interactive Twenty a inregistrat pe primele noua luni ale anului in curs o cifra de afaceri de 300.000 EUR, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers, Alin Chiriac (foto), General Manager al companiei.
„Estimam ca vom incheia anul cu 500.000 EUR”, a mai declarat Chiriac, dupa ce pe prima jumatate a anului spune ca a inregistrat aproximativ 200.000 EUR, un volum de business egal cu cel de pe intreg anul precedent, dupa cum a precizat seful companiei.
Managerul agentiei spune ca 30% din afacerea Twenty se datoreaza dezvoltarii unor proiecte online, restul fiind servicii de SEO, strategie, si alte activitati derulate in sprijinul comunicarii online. Chiriac mai precizeaza ca in ultima vreme si-a consolidat echipa ajungand in prezent la 25 de angajati si, dupa biroul din Bucuresti, a mai deschis inca unul la Iasi.
Client cu 50.000 EUR in 4 luni
In opinia sefului Twenty, majoritatea clientilor mizeaza astazi pe o prezenta in marketingul online, indiferent daca acesta se numeste dezvoltarea de proiecte online, servicii SEO, SEM, sau campanii online. Apla, subliniaza Alin Chiriac, a directionat in Internet o parte din bugetul la care initial il dorea investit in presa scrisa, iar investitia in comunicarea online s-a dovedit a avea rezultate explozive, adauga el.
„Printre cele mai recente proiecte se mai numara noul website Elvila, un proiect alaturi de agentia Imager pentru Card Avantaj de la Credit Europe Bank, la care se adauga un complex rezidential care a investit numai in ultimele 4 luni aproximativ 50.000 EUR in prezenta sa online”, sustine directorul companiei. „Merita de subliniat deasemenea ca respectivul investitor isi doreste o strategie pentru intreg anul 2009”.
Festivaluri?
„Toata lumea alearga dupa premii si atat. Asa cum spuneam si anul trecut, piata se maturizeaza, insa acest lucru nu inseamna neaparat ca o fac si festivalurile de comunicare digitala”, afirma Chiriac, si explica: „Inca exista interese pentru a castiga premii, inca se mai trag sfori pentru acest lucru, ori se alearga dupa rezultate care intarzie sa apara”.
"Am vazut spre exemplu un „mare” proiect de comnunicare online apreciat intro astfel de competitie digitala si al carui singur merit este ca intr-o perioda de timp data si-a crescut audienta de la 14.000 de vizitatori online la 18.000 de vizitatori online, insa nu ma intrebati ce a urmat dupa festival. In urmatoarele luni proiectul a ajuns la 4.000 de vizitatori, dar asta eu nu o numesc performanta in comunicarea online".