Cristian Martazan (36 ani), fost Sales Director Outdoor - Indoor la Splendid Media pana in luna iunie 2009, Daniel Andrei (38 ani), ex Euromedia, director de media zona 2005-2007, asociat in prezent si in Prisma Media cu 33%, (un business de aproximativ 100.000 eur anul trecut) si Mihai Ignat (41 ani), fost Euromedia timp de 10 ani: 1999-2009, ex Director de Media Zona al companiei (2007 – 2009), au renuntat la salarii de patru cifre in euro, pentru a demara propria afacere de publicitate outdoor – Mix Media Advertising.
Noua companie de publicitate OOH a demarat din iulie atat ca regie de vanzari, dar are si locatii proprii: „Mai precis 60 de locatii de tip mash si prisme in 12 orase din tara, la care se adauga alte 50 de ecrane de tip led intre 9 si 40 de mp in 23 de orase”, spune Cristian Martazan (foto), Managing Partner al companiei, cu atributii in zona de vanzare si new business la Mix Media Advertising.
Discutiile despre noua firma de outdoor sunt vechi de o luna. Initial fiecare partner si-a dorit doar sa paraseasca postura de angajat si sa faca ceva pe cont propriu, dupa care, la un pranz s-au gandit ca este mult mai eficient sa faca totul impreuna, si sa lucreze din acelasi loc. Asa s-a nascut Mix Media Advertising, la un „mix grill” cu trei prieteni. O companie in care partenerii au renuntat practic la mai bine de 30 de ani de salarii in industria de publicitate, pentru propria firma.
Chiar daca este vorba de o companie outdoor care pleaca la drum cu 110 locatii, cei trei parteneri spun ca pot derula si maine campanii de pana la 250.000 – 300.000 de euro pe luna. „Si la 50% din cotatiile de pret de anul trecut, reteaua poate derula pe suporturile de tip mash campanii outdoor de peste 100.000 EUR la care putem adauga cel putin 150.000 de euro pe suporturile de tip Led”, explica Mihai Ignat, un alt partener al companiei. Pe langa vanzari, Ignat se mai ocupa si de dezvoltarea portofoliului propriu de locatii al companiei.
Al treilea partener, Daniel Andrei, se ocupa de toate locatiile outdoor ale Mix Media, atat portofoliul propriu cat si cel administrat in regim de casa de vanzari, la care se adauga si atributiile de productie ale companiei.
De criza nu le este frica. Andrei are un motiv in plus sa nu se teama de noua afacere pe cont propriu. A inceput Mix Media in timp ce este asociat cu 33% si in Prisma Media, o alta companie de outdoor in care mai are inca doi parteneri.
"Am rulat anul trecut aproape 100.000 de euro din acelasi business de publicitate outdoor", spune Daniel Andrei (foto) despre Prisma Media care isi administreaza in prezent locatiile OOH in regim de casa de vanzari prin Mix Media, asa ca noua companie outdoor a inceput cu un prim client sigur, de 100.000 de euro pe an.