Prizonieri intre doua curse de avion cand lucrau pentru alte companii, dorinta de a fi mai aproape de familie i-a determinat pe cei doi soti sa puna bazele propriei firme de servicii de marketing, in care sa aplice tot ceea ce faceau de multi ani pentru marci multinationale.
„In 2008, nu era nicio companie specializata in servicii de marketing care sa aiba curajul sa afirme ca ofera doar „trade marketing”” isi aduce aminte Stefania Harabagiu (foto), Fondator al Brand Support. „Toata lumea avea un portofoliu de servicii mai larg. Nimeni nu avea oameni specializati pe strategie si creatie pentru trade marketing. De aici, cererile clientilore ne-au „impins” sa ne facem cautati de catre clienti si pentru below-the-line”
Chiar daca a pornit in plina criza de comunicare, activitatea Brand Support a cunoscut o crestere constanta cu fiecare an. In 2010 volumul cifrei de afaceri a fost de 700.000 Euro, iar in 2011 a ajuns la 850.000 Euro urmand o tendinta crescatoare, pe care compania a avut-o inca de la infiintare.
In prezent, portofoliul de servicii al companiei include concept, creatie si inovatie in: BTL, activare consumer, programe si strategii de fidelizare, trade si consumer, programe de vizibilitate integrate, programe de informare in domenii specializate.
„Am lucrat si lucram pentru un numar de aproximativ 25 de branduri, in marea lor majoritate leaderi in categorie: lacuri si vopsele decorative, bauturi alcoolice spirtoase, bere, cafea, bauturi racoritoare, nutritie copii, produse de ingrijire corporala”, spun oficialii companiei.
Astazi, echipa Brand Support este formata din 15 oameni cu experienta in servicii de marketing, vanzari, PR si creatie. “Suntem 15, insa fara astampar. Cautam in permanenta sa invatam si sa ne imbunatatim cunostintele si activitatea. Punem pasiune in tot ceea ce facem, suntem deschisi si gata de noi provocari.”
Mai mult despre Brand Support
Mai mult in adplayers report, BTL