Top Piata FMCG 2014. Cresteri si scaderi de la sute de milioane la miliarde de lei
Luni, 30 Iunie 2014
 adplayers. Iulian Toma)

Cu cifre de afaceri de la 1 miliard de lei (Heineken Romania, P&G, Agrana, Bunge);  la 4 miliarde de lei (Carrefour, Metro, Auchan) sau chiar 7 miliarde lei (BAT, Kaufland),  evolutia companiilor FMCG prezente in cel mai recent Top Piata FMCG din acest an sunt fara indoiala un indiciu relevant in constructia bugetelor de marketing si comunicare pe care le-am vazut in anul 2013.

Auchan, Mega ImageCira si Kaufland – in crestere, Carrefour in stagnare, Metro Cash & Carry, Selgros, Philip Morris Trading, Coca Cola, P&G si Heineken in scadere sunt doar cateva dintre companiile prezente in cel mai recent Top intocmit de revista Piata din acest an.

 Top Piata FMCG 2014
(sursa: Revista Piata)

 

* Cifra de afaceri pentru Auchan Romania a fost considerata incluzand intreaga cifra de afaceri obtinuta de compania real,-Hypermarket in 2013.

**Incepand cu perioada 2013/14, anul financiar oficial METRO GROUP se desfasoara in intervalul 1 Octombrie - 30 Septembrie. Cifra de afaceri METRO Cash&Carry Romania este calculata pro-forma pentru anul 2012/13, in ceea ce priveste perioada Octombrie 2012-Septembrie 2013, la o valoare de 977 milioane euro. Revista Piata a utilizat pentru acest clasament un curs de schiumb mediu anual afisat de BNR, de 1 euro = 4,4190 lei.

*** Estimare Piata, pe baza rezultatelor istorice privind vanzarile pe metru patrat realizate de Lidl in anii anteriori.

Mai mult in Business


PUBLICITATE: