( AdPlayers.ro ) Tom Peters ( foto) – Denumit “The uber-guru” de catre The Economist si “Cel mai bun prieten si mai mare cosmar al afacerilor” de catre Business Week - va sustine in premiera in Romania conferinta de o zi Re-Imagine! - considerata cea mai spectaculoasa conferinta de afaceri a ultimilor ani.
Tom Peters este si autor al best-seller-urilor: “In Search of Excellence”, “A Passion for Excellence”, “Thriving on Chaos”, “Liberation Management”, “The Pursuit of WOW!”, “The Circle of Innovation”, “The BrandYou50”, “The Project50”, “Re-imagine! Business Excellence in a Disruptive Age”
Pe langa activitatea editoriala, Tom Peters sustine peste 80 de conferinte si evenimente anuale pe intreg globul si ofera consultanta unora dintre cele mai mari dintre corporatii globale: Microsoft Corporation, Unilever, Deloitte Touche, Rolls-Royce Group, The Coca-Cola Company, AT&T, Intel Corporation, Sun Microsystems, Virgin precum si cu organizatii ca Armata SUA, Marina SUA, NASA, Banca Mondiala.
Evenimentul este programat pentru data de14 martie 2006 la JW Grand Marriot Hotel Bucuresti si este organizat de catre Business Media Group ( BMG).
Asa cum sustin organizatorii evenimentului din Romania, Re-Imagine! a schimbat deja felul de a privi afacerile peste tot in lume unde a fost sustinuta, conferinta fiind dedicata top managementului si persoanelor care detin pozitii strategice in organizatiile din care fac parte . “Este principala responsabilitate a generatiei noastre sa ne re-imaginam organizatiile, institutiile publice si private” este ideea cu care Tom Peters isi va incepe prezentarea. Potrivit organizatorilor evenimentului, Re-Imagine! a fost declarata in lume una dintre cele mai spectaculoase sesiuni dedicate afacerilor.
Participantii vor primi in exclusivitate o copie a best-seller-ului “Re-Imagine! Business Excellence in a Disruptive Age” cea mai recenta carte scrisa de Tom Peters si aparuta la editura DK in 2003.
Principalele teme ale conferintei Re-Imagine! vor trata impactul noilor tehnologii asupra inovatiei, transformarea serviciilor, transformarea experientei de brand, noua etica a vanzarilor, rolul strategic al designului, importanta proiectelor inovative, brandul personal, noul rol al managementului, noul model de angajat precum si o introducere in afacerile din epoca postcorporatista. Toate sustinute de exemple concrete din marile corporatii si organizatii consiliate de catre Tom Peters de-a lungul anilor.
Costul unei participari la eveniment este cuprins intre 425 pentru inscrierile de pana maine - 31 ianuarie, 500 EUR pentru inscrierile dupa 1 februarie si 580 EUR pentru inscrierile din perioada 1 - 13 martie. Detalii legate de programul evenimentului sunt disponibile si pe site-ul evenimentului - tompeters.ro.
( Iulian Toma info@adplayers.ro )