Marius Lazarescu (foto), CEO al companiei de web marketing Today’s
(AdPlayers, Iulian Toma)
Dupa o cifra de afaceri din servicii de web marketing de 350.000 EUR pe 2010, agentia Todays este in crestere a profitului pe semestrul I pe 2011 cu 12%, si estimeaza o crestere a veniturilor cu 15% pe 2011.
Marius Lazarescu (foto), CEO al companiei Today’s si expert certificat Google AdWords, a afirmat pentru AdPlayers ca afacerea agentiei este structurata majoritar pe administrarea a campaniilor de marketing online (75%), webdesign (15%) si servicii de consultanta (10%).
Potrivit managerului, in cadrul activitatilor de marketing online, Google Adwords a avut o pondere de 50%, din punct de vedere al veniturilor atrase din campaniile administrate pentru clienti. Campaniile derulate pentru clientii agentiei se situeaza intre 500 euro/luna si pot ajunge la 16.500 euro/luna.
Potrivit reprezentantilor agentiei, in portofoliul Today’s se numara branduri locale precum Unica – Ringier group Romania, Raiffeisen Banca pentru Locuinte, Banca Romaneasca sau Universal Music Romania, Polonia, Elvetia,Slovacia sau branduri straine ca Miller & Pliakas, Bluetrain marketing, Exotag Advertising si Redstripe.
Mai mult in AdPlayersREPORT, Interactive