Timisoreana la PET, de Lowe
Vineri, 21 Iulie 2006
Timisoreana la PET, de Lowe.Timisoreana la PET, de Lowe.Timisoreana la PET, de Lowe.Timisoreana la PET, de Lowe

( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

“Barajul” este cea mai recenta creatie a echipei Lowe, pentru brandul Timisoreana de la Ursus Breweries. Campania despre „Oameni de caracter si lucruri durabile” lanseaza PET-ul Timisoreana dupa cum subliniaza oficialii agentiei de publicitate Lowe & Partners, condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila. Promovarea PET-ului Timisoreana se deruleaza in perioada 10 iulie - 31 august  si continua campania de comunicare “Oameni obisnuiti si povestile lor extraordinare”, mai sustin reprezentantii agentiei.

Campania se desfasora in media de catre agentia ZenithMedia. Printre canalele media pot fi enumerate posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, TVR 1, TVR 2, ProTV, TVSport, Prima TV, Realitatea TV.

Reprezentantii Lowe spun ca PET-ul Timisoreana se diferentiaza pe piata prin PolyShield, cea mai moderna tehnologie care asigura pastrarea prospetimii berii mai mult timp decat in orice alt ambalaj tip PET de pe piata. Conceptul creativ, sustin autorii, se bazeaza tocmai pe atributele produsului, inclusiv pe beneficiile asigurate de ambalaj.

Mara Vasile, Account Manager, Lowe afirma ca “PET-ul Timisoreana, care pastreaza cea mai durabila prospetime, a fost creat pentru oamenii obisnuiti, care pun umarul pentru a cladi cele mai durabile constructii.”

Obiective

Obiectivele campaniei Timisoreana sunt de a aduce la cunostiinta beneficiile PET-ului dar si de a continua campania de recunoastere a oamenilor obisnuiti care au savarsit lucruri extraordinare. Timisoreana, sublkiniaza agentia, este promisiunea ca povestea lor merge mai departe.

Semida Duriga, Copywriter, Lowe & Partners dezvaluie si cateva intamplari din spatele filmarilor. „Spotul a fost filmat pe barajul Siriu, situat intre Buzau si Brasov, pana tarziu in noapte, dupa 22 de ore de filmare dintre care 21 pe o ploaie torentiala!”. Cu toate acestea „ Povestea merge mai departe.", reitereaza autorii campaniei promisiunea brandului.

Autorii

De la agentia Lowe, in rolurile principale au fost  Mihai Coliban - Creative Director, Art Director, Copywriter, Ilustrator, Designer, Mara Vasile - Account Manager, Amalia Curca - Account Executive. In alte roluri: Semida Duriga, Raluca Ciupercescu, Dragos Fratila, Ligia Calin - Copywriteri, Raluca Stroe, Mircea Mocanu, Mihai Popa, Cosmin Mihai – Art Directori.

Ursus Breweries si Timisoreana a contribuit prin Mihai Barsan – Senior Brand Manager, Sandina Olteanu – Junior Brand manager, Mihai Bonca – Brand Manager, Tessa Pintusewitz – Marketing VP. Regizor: Marlon Griffin, Imagine: Niels Boon, Casa de productie: Saga Film, Producatori: Irina Stanciulescu (Lowe&Partners), Stefan Iacob (Saga Film), Alex Teodorescu (Saga Film),

AdPlayersFile LOWE & PARTNERS

Membra a Interpublic Group of Companies (NYSE: IPG), Lowe & Partners Worldwide este una din cele mai mari retele de publicitate din lume. Potrivit reprezentantului de la Bucuresti, Lowe & Partners are birouri in peste 90 de tari si peste 9000 de angajati in reprezentantele sale din intreaga lume.

In Romania, agentia Lowe & Partners sustine ca a fost in permanenta, in cei 12 ani de activitate, in topul primelor 5 agentii de publicitate din tara. Pe langa Timisoreana de la Ursus Breweries, din portofoliul Lowe & Partners mai fac parte clienti cum sunt Coca-Cola Romania, Citifinancial, Bramac, Johnson&Johnson, Raiffeisen Banca pentru Locuinte, Motorola, Adesgo, ButanGas Romania, Banii Nostri, Unicef, Unilever, Time Out.

Timisoreana la PET, de Lowe

AdFile Info:

Nume lucrare: Barajul 

Agentie: Lowe & Partners

Oras: Bucuresti

Advertiser: Ursus Breweries

Brand: Timisoreana

Produs/categorie: Bere PET

Senior Brand Manager: Mihai Barsan

Brand Manager: Mihai Bonca

Junior Brand Manager: Sandina Olteanu

Nume Campanie: Timisoreana la PET

Data primei difuzari/aparitii: 10 Iulie 2006

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: Romana

Tip / Tipuri Media: TV, Metrou, POSM’s

Durata (TV): 35 secunde

Slogan: Timisoreana. Povestea merge mai departe

Account Manager / Director: Mara Vasile

Strategie Campanie: Adrian Docea

Client Service Director:

Creative Director: Mihai Coliban

Art Director: Mihai Coliban

Copywriter: Mihai Coliban, Semida Duriga, Raluca Ciupercescu, Dragos Fratila, Ligia Calin

Regizor: Marlon Griffin

Producator: Irina Stanciulescu (Lowe & Partners), Stefan Iacob (Saga Film), Alex Teodorescu (Saga Film)

Casa productie A/V: Saga Film

Agentie Media: Zenith

Media (detaliu)

TV: Antena 1, Antena 3, TVR 1, TVR 2, ProTV, TVSport, Prima TV, Realitatea tv.


PUBLICITATE: