( AdPlayers.ro ) Cable Direct este regia de media care va reprezenta exclusiv vanzarile de publicitate ale revistei Time Out Bucuresti. Dupa cum au declarat pentru AdPlayers oficialii regiei, contractul intre Time Out si Cable Direct a fost semnat in luna martie a acestui an si este valabil 2 ani.
Presa Scrisa la Cable Direct
Vlad Tudosie (foto), Managing Director, Cable Direct sustine ca „pentru Cable Direct vanzarile de publicitate in presa reprezinta o provocare pe care o asteptam demult”. “Conceptul unic al publicatiei si colaborarea cu o retea atat de renumita cum este Time Out ne motiveaza sa promovam intens si sa impunem acest brand pe piata locala de publicitate”, a mai declarat executivul.
Time Out a incheiat parteneriatul exclusiv cu Cable Direct odata lansarea in Romania. Regia de media a preluat vanzarile de publicitate clasica, precum si a proiectelor speciale. Cable Direct se va ocupa de asemenea de activitatile de ad-sales marketing pentru brandul Time Out. Brandul international Time Out a lansat editia romaneasca a publicatiei - Time Out Bucuresti la inceputul lunii martie 2006, revista fiind publicata astazi in mari orase si capitale europene.
Conform reprezentantilor companiei, in acest moment, Cable Direct are in portofoliu trei televiziuni: Discovery Channel, AXN si TV K lumea, doua retele de cinema : MOVIEPLEX (Plaza Romania) si Glendale, precum si publicatiile Time Out, Clubbing Magazin, Stiinta pt Toti si Penthouse.
Time Out: 3000 EUR tarif lista
Referitor la cotatia unei pagini de publicitate Time Out, Irina Catanchin – PR & Marketing Manager, Cable Direct a declarat pentru AdPlayers ca “O pagina de publicitate costa 3000 Euro, pret Rate Card (RC), ( n.r. tarif lista), iar coperta variaza intre 3900 Eur si 5000 Eur (RC) in functie de pozitionarea acesteia”
Tirajul revistei Time Out este de 20.000 exemplare pe numar, iar formatul revistei este A4 (206/273). “Distributia se face si cu ajutorul retelei conventionale (chioscuri), dar avem si o retea neconventionala reprezentata de librarii, mall-uri, benzinarii, cafenele”, precizeaza oficialii.
Anca Ionita (foto), Publisher si Redactor Sef, Time Out sustine ca revista “este exact ceea ce lipsea Bucurestiului: o publicatie care sa refelecte o viata culturala bogata, mult mai activa decat pare la prima vedere”.
Joia, o data la doua saptamani
Time Out Bucuresti apare joia, odata la doua saptamani. Potrivit regiei de vanzari, “conceptul este unic pentru piata romaneasca – un mix intre informatii de calitate despre viata culturala a orasului: film, muzica, teatru, dans, concerte, cluburi, restaurante, shopping – si out-guide cu editorial si articole pe larg despre principalele evenimente culturale”.
Conform aceleiasi surse, Time Out Bucuresti are o formula unica atat din punct de vedere editorial cat si din punct de vedere al advertising-ului, iar acest fapt se datoreaza faptului ca revista se adreseaza unui public extins, atat din punct de vedere al varstei cat si al preocuparilor si interesului pentru informatii diverse.
(Iulian Toma info@adplayers.ro . .