(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Stefania Stavrositu (foto)a devenit asociat al The Practice, detinand 5% din agentia de relatii publice din grupul Leo Burnett.
Potrivit unei informari remise AdPlayers, noul Junior Partner a ocupat pana in prezent pozitia de Senior Consultant in cadrul The Practice, avand un rol important in supervizarea echipei si in activitatile de new business.
Stefania Stavrositu a fost printre primii oameni cu care Gabriela Lungu, Managing Partner-ul agentiei, a plecat la drum cand a infiintat The Practice, cele doua colaborand inca din anul 2005, cand lucrau impreuna pentru Ogilvy PR.
Potrivit companiei, Stefania Stavrositu (27 de ani) a acumulat o experienta de aproape 8 ani in comunicare: 4 in timpul facultatii, in cadrul unui centru de resurse pentru organizatii neguvernamentale si 4 in agentii de relatii publice importante din Romania.
De-a lungul carierei, a oferit consultanta specializata pentru branduri locale si internationale de renume, precum BMW, Carpatcement Holding, Colgate-Palmolive, Globe Trade Center, Holcim Romania, Lufthansa, Milli, MOL Romania, URSUS, Wienerberger, etc. A absolvit Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA cu specializarea in PR.
Agentia The Practice este partenerul exclusiv in Romania al Publicis Consultants | Worldwide, reteaua internationala de consultanta in comunicare corporativa si strategii de relatii publice a Publicis Groupe.