The Money Channel cu ochii pe The Secret Service si 101 Worldwide Romania
Luni, 27 Octombrie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

The Money Channel a pus ochii pe The Secret Service si 101 Worldwide Romania. Cele doua agentii, de publicitate, respectiv de publicitate neconventionala, au fost lansate de Adina Sorescu, fost managing director la DDB Bucharest, acum sefa celor doua agentii lansate in acest an.

 

Potrivit reprezentantilor de comunicare ai postului de televiziune, Sorescu va dezvalui asta seara, la The Money Channel, la AdCouture, incepand cu 23.00, ce a insemnat pentru ea perioada in care a condus agentia DDB si cum a reusit sa lanseze doua agentii de publicitate in numai patru luni.

 

Tot la AdCouture mai puteti vedea Brand Rate, potrivit autorilor, singurul studiu de piata continuu asupra perceptiei romanilor in ceea ce priveste brandurile prezente in Romania. Invitati in studio-ul The Money Channel vor fi Marius Luican, general manager Reveal Marketing Research, compania care realizeaza studiul, si Antonia Tucheac, jurnalist Business Standard.

 

Cei doi vor spune care sunt principalele beneficii pe care le ofera acest studiu companiilor din Romania, si vor mai vorbi despre metodologia utilizata de Reveal Marketing Research in elaborarea cercetarii.


PUBLICITATE: