Tempo se desparte de Tempo PR
Luni, 04 Februarie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Departamentul de PR al agentiei de publicitate Tempo devine astazi agentia de relatii publice Rogalski Grigoriu, anunta oficialii de comunicare ai proaspat infiintatei agentii, intr-o comunicare remisa AdPlayers. Noua companie este fondata de cinci parteneri din Tempo – Dragos Grigoriu, Vlad Grigoriu, Simona Dan, Florina Varzariu si Eliza Rogalski si va avea acces la competentele de research, creatie, media si productie ale agentiei mama.

 

„Infiintarea acestei companii este primul demers de individualizare a competentelor dezvoltate de Tempo in ultimii 12 ani”, a declarat Dragos Grigoriu (foto), Presedinte Tempo. „Specializarea vine firesc odata cu cresterea cerintelor unei piete mature de PR, la dezvoltarea careia contribuim de 10 ani, si cu atingerea unui grad de maturitate profesionala a echipei conduse de Simona (Dan, n.r.) si Eliza (Rogalski, n.r.). In continuare, atentia noastra se indreapta spre un produs de comunicare integrat, la care noi credem ca o companie individual administrata poate contribui mai bine decat un departament”

 

 „Suntem prima agentie de PR din Romania care isi fundamenteaza recomandarile pe un set de cunostinte validate la nivel international, de catre CIPR, ” a declarat Eliza Rogalski (foto), Managing Partner.

 

Potrivit reprezentantilor companiei, Rogalski Grigoriu are o echipa de 15 consultanti cu studii Chartered Institute for Public Relations (CIPR) si un portofoliu care cuprinde in acest moment 16 clienti.
 
Printre clientii agentiei de relatii publice se numara – Agricola Bacau, Atlas Corporation, Baneasa Investments, BSG, BSR, Boom, Carlsrom Beverage, Cetelem, Deloitte Romania, Franke Romania, LaborMed Pharma, Millennium Bank, New Kopel Sixt, Ocif Group, Petrom, Tassullo, Tuborg Romania.

 


PUBLICITATE: