(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Echipa de PR Tempo va coordona comunicarea cu presa si celebritatile pentru cea de-a doua editie a Luxury Show, un targ al marcilor de lux din Romania, arata reprezentantii agentiei intr-un comunicat remis AdPlayers.
Potrivit Tempo, promovarea evenimentului incepe in luna aprilie si se incheie in decembrie. Editia de anul acesta isi propune sa consolideze marca Luxury Show lansata anul trecut, sa aduca branduri noi si premiere memorabile pentru Romania si sa creasca numarul si calitatea expozantilor.
In acest context, adauga reprezentantii agentiei, echipa de PR Tempo va contribui la cresterea valorii evenimentului atat prin experienta sa in domeniul marcilor de lux, cat si prin capacitatea de a genera tactici creative de comunicare cu presa, de natura sa maximizeze investitia in comunicare.
Luxury Show este creat de Romexpo si Euroexpo. Prima editie a acestui targ, care a avut loc in 2006, a fost un succes atat de expunere si vizibilitate, cat si in termeni comerciali. va avea loc la Romexpo, la inceputul lunii decembrie.