Taxi Advertising controleaza 40% din piata de publicitate in taxi din Bucuresti
Joi, 24 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

“Pasagerii din taxi sunt si clientii tai. Arata-le oferta ta!”, este sloganul in care am rezuma ideea ce a dus la aparitia serviciului TAXI.AD, au afirmat  reprezentantiii companiei Taxi Advertising - furnizorul serviciului - companie specializata in distribuirea publicitatii in taxiuri.

Serviciul TAXI.AD inseamna astazi accesul la aproximativ 40% din piata bucuresteana de taxiuri, dintr-un total de 10.000 de licente date de Primaria Bucuresti afirma oficialii serviciului. Potrivit furnizorului de publicitate neconventionala, compania are primele primele contacte cu firme de taximetrie stabilite in octombrie 2006.

Procentul se traduce intr-o acoperire media de aproximativ 4 milioane de persoane transportate lunar, conform informatiilor oferite de companiile de taxi partenere ale serviciului de publicitate. Sistemul de publicitate promovat de TAXI.AD reprezinta panouri publicitare de dimensiuni A5 (landscape) atasate pe tetierele scaunelor din fata ale masinilor de taxi, avand ca tinta pasagerii aflati pe bancheta din spate.

Conform datelor citate de Taxi Advertising din Studiul National de Audienta, aproximativ 15.72% din bucurestenii intervievati merg cu taxiul de 1-3 ori pe luna, 7.86% de 1-2 ori pe saptamana si 2.5% de 3-7 ori pe saptamana.

“Pentru mine, cel mai important lucru este varietatea sociala  a pasagerilor de taxi, raportul echilibrat intre femei si barbati, singuri si casatoriti, tineri si adulti, etc. Astfel, desi este un mediu neconventional, nu este exclusivist. Si asta e bine. Poate sa transmita mesaje pentru o multime de domenii”, spune Claudia Dorobantu – Managing Partner Taxi Advertising.

Oficialii Taxi Advertising spun ca, organizand acelasi tip de campanii publicitare neconventionale, divizia Taxi Media a grupului ClearChannel se bucura de un real succes, atat in privinta produselor de exterior cat si a celor de interior, conchid reprezentantii companiei.

“Avem toate datele sa ajungem la acelasi nivel, avand in vedere ca si in Romania taxiuri slava domnului sunt, ca doar le vezi mereu la stop, cand “iti taie fata” sau trec grabite pe langa tine, pe linia de tramvai. Ramane sa dovedim ca si la noi taxiul reprezinta un canal media”, spune Andrei Andreescu – Managing Partner, Taxi Advertising. (www.taxiad.ro)


PUBLICITATE: