(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Campania de comunicare pentru marca de orez Sunshine de la Tasty Company debuteaza cu un nou spot TV care poarta semnatura agentiei The Ad Store. Sunshine este si prima campanie semnata de echipa de creatie a agentiei de publicitate, dupa ce compania de publicitate a fost desemnata sa construiasca o campanie de comunicare integrata pentru Tasty Company.
Potrivit companiei de publicitate conduse de Remus Frunza, spotul “Sunshine” se difuzeaza deja pe posturile TV Acasa si TVR 1, începând cu data de 15 noiembrie 2006, urmând ca ideea sa fie dezvoltata si pe alte suporturi media.
Noul spot TV vizeaza, conform agentiei, crearea de brand-awareness la nivelul consumatorilor, pozitionarea brandului ca produs competitiv pe piata FMCG si nu în ultimul rând, optimizarea rapida a vânzarilor.
Mecanismul de promovare a fost construit pentru un produs-locomotiva al brandului Tasty Company, potrivit agentiei, orezul Sunshine. Principalele obiective ale mixului promotional - necesitatea de segmentare a pietei orezului în România si imperativul de pozitionare a brandului în zona de atractie comerciala, spun cei de la the Ad Store, au dat viata spotului TV animat Sunshine.
Dupa cum spun autorii campaniei, un avantaj competitiv major sustinut de calitate este ca orezul Sunshine – “Nu se lipeste!” . Asa cum precizeaza creativii, conceptul care a stat la baza creatiei spotului animat a fost conturarea unui produs calitativ superior în segmentul corespondent de piata, sublinierea calitatilor produsului si a accesibilitatii acestuia în rândul publicului larg, într-un mod inedit.
Promotorii noii campanii de publicitate spun ca USP-ul “Nu se lipeste, daca bine se gateste!” vine în completarea întregului concept, prin comunicarea directa si pastrând linia comica a spotului tv.
AdInfo:
Nume lucrare: SPOT VIDEO OREZUL SUNSHINE
Agentie: THE AD STORE
Oras: BUCURESTI
Advertiser: TASTY COMAPNY
Produs/categorieSUNSHINE /FOOD
Nume Campanie: LIPEALA
Data primei difuzari : 15.11.2006
Piete distributie (tari): ROMÂNIA
Tara productie: ROMÂNIA
Limba: ROMÂNA
Tip / Tipuri Media: TV
Durata (TV): 20”
Slogan: „NU SE LIPESTE DACA BINE SE GATESTE”
Account Manager / Director: BIANCA GRINDEANU
Creative Director: DANIEL IONESCU
Art Director: DAN CONSTANTINESCU
Copywriter: IRINA CHITIC
Regizor: DANIEL IONESCU
Producator: RAZVAN SABIE
Casa productie A/V: CARTER FILMS
Companie editare Imagine: CARTER FILMS
Post Productie A/V: CARTER FILMS
Ilustratie (Print, altele):
Voce: GABRIELA BOBES, MARIUS SAVESCU
Actori/ Personaje:
Efecte Speciale: CARTER FILMS
Agentie Media: THE AD STORE
Media:
TV: TVR 1, ACASA TV