(AdPlayers, Iulian Toma)
Sugar Media si Elevate, cele doua retele membre Indoor Partnership, spun ca au batut palma pe 500.000 EUR in primele 3 luni ale anului 2010, si ca au adus cu 40% mai multe marci in locatiile administrate. Potrivit unor declaratii pentru AdPlayers, cele doua companii au insumat anul trecut cifre de afaceri de aproximativ 1,3 Milioane EUR.
Tudor Maxim, managerul Elevate, unul dintre cei doi parteneri ai polului de media indoor, pune cresterea numarului de marci active in retelele indoor pe seama cresterii interesului unor marci pentru publicul celor doua retele membre Indoor Partnership, dar si datorita programelor promotionale desfasurate. Proiectele speciale, printre care cele mai recente pentru Lady Speed Stick, Bosch, Lenor, Bosch, Dove sau Evon, sunt deasemenea motivele cresterii atractivitatii retelelor indoor.
„Cred ca anul acesta s-a simtit ca marcile n-au comunicat foarte mult anul trecut, si probabil ca inclusiv aici este unul din motivele cresterii din acest an. Ne bucuram ca este un an mai bun, dar suntem constienti si de valoare retelelor indoor construite”, adauga si Constantin Caciur, Managerul Sugar Media, celalalt membru fondator Indoor Partnership.
Cei doi fondatori Indoor Partnership spun ca au atrás clienti noi in indoor, iar pe de alta parte clientii fideli gliseaza catre noi medii din portofoliul celor doua companii partenere. Printre clientii noi castigati de Indoor Partnership se numara Cosmote, Bosch, Danone, Wrigley’s, Dove, Tomi.
Pe langa acestea, retelele Indoor Partnership au mai derulat campanii pentru Orange, Romtelecom, Unilever, Colgate Palmolive, Avon, Danone, Coca Cola, Ursus, Heineken, Orkla, Porsche, Renault, Opel, Chevrolet, Mitsubishi, Banca Romaneasca, Visa.
Fondat in ianuarie 2010, Indoor Partnership este un pol de media specializat si are ca scop cresterea pietei de publicitate indoor. Portofoliul Indoor Partnership cuprinde 10 medii: blocuri de locuinte, cladiri de birouri, hoteluri, saloane de coafura, cinematografe si mall-uri, galerii comerciale, hipermarketuri si supermarketuri, baruri si restaurante, spitale si clinici, licee.