Marian Petcu, Director de Strategie dentsu Southeast Europe si Group Client Partner dentsu Romania, va conduce echipa de client service, alaturi de Adriana Enache si Carmen Simion, nou-desemnate pe pozitia de Client Partner pentru liniile de servicii media, respectiv creatie. Mircea Gheorghe a fost desemnat la conducerea departamentului de Research & Insights, acesta pastrandu-si, de asemenea, pozitia de Director de Strategie pentru operatiunile grupului din Romania.
AdPlayers. Info
Structura noua de conducere la grupul de comunicare de marketing dentsu Romania. Marian Petcu, Director de Strategie dentsu Southeast Europe si Group Client Partner dentsu Romania, va conduce echipa de client service, alaturi de Adriana Enache si Carmen Simion, nou-desemnate pe pozitia de Client Partner pentru liniile de servicii media, respectiv creatie. Mircea Gheorghe a fost desemnat la conducerea departamentului de Research & Insights, acesta pastrandu-si, de asemenea, pozitia de Director de Strategie pentru operatiunile grupului din Romania.
Noi nominalizari se regasesc si in ceea ce priveste linia de business de media, unde Cristina Tigau va prelua managementul unei echipe de 25 de persoane care livreaza servicii digitale, inclusiv campanii de performance, programmatic advertising, instrumente martech si comert electronic.
In cel mai recent sondaj privind gradul de satisfactie a clientilor, realizat in februarie 2023, dentsu Romania a inregistrat un scor cu 1,3 puncte mai mare decat media la nivel de industrie si cu 0,4 puncte mai mare decat media nationala.
Potrivit lui Marian Petcu, noua structura organizationala si noile nominalizari vor contribui la atingerea unor standarde inalte de excelenta in serviciile furnizate clientilor.
„dentsu Romania este o companie de marketing communication orientata 100% spre deservirea clientilor, iar gradul exceptional de incredere de care ne bucuram din partea clientilor este indicatorul-cheie pentru echipa noastra. Secretul expansiunii continue a grupului nostru este faptul ca echipele noastre au libertatea de a lua decizii pentru ele insele si de a isi asuma responsabilitatea in ceea ce priveste satisfactia clientilor”.
Radoslav Nedelchev, Country Manager, se mandreste cu noile nominalizari la varful companiei, care reprezinta un set foarte divers de talente. Potrivit lui Nedelchev, o echipa echilibrata, cu experienta indelungata in diferite roluri din cadrul agentiei si cu variate calificari, varste si o reprezentare paritara de gen, reprezinta un factor-cheie pentru a le putea furniza servicii de excelenta tuturor clientilor dentsu.
Ponderea femeilor aflate pe pozitii de conducere in dentsu Romania se situeaza acum la 50%, pentru pozitiile de conducere executiva aceasta fiind de 64%.
„Cultivarea propriilor talente pentru a ocupa pozitii de management este o dovada a angajamentului pe termen lung al companiei fata de angajatii nostri. Dorim sa ne ajutam angajatii sa avanseze in cariera, de exemplu prin includerea lor in programe internationale de mentorat si in sesiuni de tip Share & Learn in cadrul operatiunilor grupului din intreaga regiune”, afirma Nedelchev.
In plus, dentsu le ofera angajatilor sai acces la platforma globala de invatare dentsu university, cu peste 30.000 de ore de curs disponibile, programe de formare Game Changing Talent, programe de mentorat regionale si globale, precum si cu propriul program de leadership pentru femeile aflate in roluri de conducere.
Dentsu este o retea dezvoltata pentru ceea ce urmeaza, ajutandu-si clientii sa anticipeze si sa planifice valorificarea oportunitatilor disruptive ale viitorului in economia durabila. In Europa de Sud-Est, dentsu dezvolta cele mai bune solutii creative si de media in Bulgaria, Croatia si Romania, acoperind in acelasi timp Albania, Bosnia si Hertegovina, Kosovo, Muntenegru si Macedonia de Nord, Serbia si Slovenia, cu ajutorul unor echipe care totalizeaza peste 300 de profesionisti.
Mai mut in Business, Management, Agentii