(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Stefan Iordache (COO Leo Burnett Group) si Reteaua internationala Publicis se retrag din actionariatul fostei Starlink, actuala Bigger Group, anunta o informare a grupului Leo Burnett. Potrivit sursei, separarea la nivelul actionariatului nu va implica si modificari in ceea ce priveste portofoliul de clienti sau echipa de lucru a Bigger Group.
Iordache se desparte de Marcel Straut dupa 3 ani de parteneriat in cadrul companiei, care si-a schimbat numele dupa un recent proces de re-branding, in urma caruia si agentia se desparte la randul sau de numele fostei Starlink, actuala Spark, din grupul Publicis.
Potrivit oficalilor de comunicare ai grupului condus de Stefan Iordache, noua Bigger Group devine astfel agentie locala si va functiona independent de grupul Leo Burnett si de reteaua internationala Publicis.
„Am lucrat bine cu Marcel in toti acesti ani”, spune, la despartire, Stefan Iordache (foto), COO Leo Burnett Group. „A fost un parteneriat din care am avut amandoi de invatat. Am admirat intotdeauna la Marcel energia sa debordanta, dorinta de a castiga cat mai mult business. Este insa momentul sa mergem fiecare pe drumul sau si sa ne conducem afacerile independent, potrivit stilurilor si convingerilor personale”