( AdPlayers.ro, Irina Toma – irina.toma@adplayers.ro ) In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink, ne informeaza repreznetatii agentiei conduse de Marcel Straut.
"Am incercat sa gasim un concept creativ puternic, un fir rosu care sa uneasca intreaga comunicare, implementat prin idei surprinzatoare si neconventionale" spune Stefan Voloaca (foto), Creative Director, Starlink.
Oficialii de relatii publice ai agentiei au declarat pentru AdPlayers ca deocamdata agentia desfasoara pentru Adevarul o promotie BTL, campania de media urmand sa fie finalizata si sa fie derulata in curand.
"Cauta Adevarul"Primul proiect derulat de Starlink si Adevarul este deja in plina desfasurare. Este vorba de un sampling neconventional, in sediile companiilor importante din Bucuresti. „Promoterii? Tinere imbracate in ghicitoare, care "Cauta Adevarul" pentru cei vizati de sampling”, afirma reprezentantii Starlink.
Conform noii strategii de dezvoltare a ziarului, cele doua parti si-au propus sa intinereasca target-ul cotidianului, comunicand ca Adevarul este un ziar dinamic, variat ca tematici abordate, cu un format modern si unic pe piata romaneasca.
Pe aceeasi idee de cautare a adevarului se va derula si cel de-al doilea proiect important, conceput si implementat de Starlink pentru Adevarul. Reprezentatnii agentiei spun ca este vorba despre un eveniment unic in Romania, ce se va desfasura intre 29 mai si 4 iunie, in Piata Universitatii, amaanuntele suplimentare fiin tinute sub secret. In urmatoarea perioada vor fi dezvoltate si alte proiecte inedite, gandite sa comunice noua imagine a ziarului Adevarul.
EchipeleEchipa aflata in cautarea adevarului este formata din Cristina Ionita – Marketing Director, Radu Curocikin – Brand Manager, Adevarul si din partea Starlink: Catalin Baciu - Art Director, Stefan Marinescu & Valentin Lica - Copywriter, Stefan Voloaca - Creative Director, Andreea Dîrzeanu - Client Service Director si Roxana Buha - New Business Director.
INFOSTARLINK este o agentie full-service, membra a grupului Starcom MediaVest. Echipa agentiei este compusa din peste 25 de profesionisti specializati in cercetare, strategie, creatie, media si productie. De la inceputul anului, STARLINK a adaugat in portofoliul sau noi clienti precum Neocity Group, Sure Check, EFG Euroleasing si MCA.
ADEVARUL este un cotidian national de informatie generala. Agentia spune ca formatul grafic original al ziarului i-a adus 2 premii la concursul de design editorial European Newspaper Award, la categoriile: ‘Front Page National Newspaper’ si ‘Inside Page with Advertising’.
Conform agentiei de publicitate, zilnic, peste 340.000 cititori apreciaza tematicile prezente in continutul sau: de la politica, economie si cultura pana la sport, sanatate si media. Potrivit aceleeasi surse, noul concept editorial adoptat odata cu relansarea din septembrie 2005 convinge tot mai multi cititori din randul persoanelor active, educate si cu venituri ridicate.