Andreea Cramer, Director Marketing, Segmentul Business, Telekom Romania.
Credit: Telekom Romania
„Ne vom cunoaste si vom afla ce vor sa faca. In functie de nevoile fiecarui proiect selectat, vom hotari cum ii vom sprijini si vom comunica, dupa obiectivele pe care le urmaresc si competentele fiecarui antreprenor” a declarat pentru adplayers, Andreea Cramer, Director Marketing, Segmentul Business, Telekom Romania.
adplayers.info
Peste 200.000 de antreprenori utilizeaza in prezent portofoliul de servicii Freedom lansat in noiembrie 2017, prin care Telekom Romania a adus, in premiera pentru segmentul de business, comunicare mobila nelimitata cu internet 4G nelimitat, minute si SMS-uri nelimitate, de la 5 euro pe luna, in abonamente fara perioada minima contractuala si fara taxe de reziliere. Sub umbrela #BUSINESSLIBER, Telekom Romania a introdus un nou model de parteneriat cu clientii sai antreprenori, bazat pe simplitate, transparenta si predictibilitate.
Pentru a marca 200.000 de clienti pentru portofoliul Freedom, Telekom Romania investeste 200.000 de euro intr-o noua initiativa prin care isi propune sustinerea business-urilor din Romania. Telekom demareaza astfel proiectul Game Changers, prin care 10 companii care au rescris, la randul lor, regulile in industriile in care activeaza vor beneficia de campanii de promovare online, pe canalele media relevante pentru fiecare business in parte, in valoare de 20.000 de euro fiecare.
Din 28 noiembrie, 10 antreprenori sprijiniti cu 20.000 de euro fiecare
Prezenta la evenimentul de lansare a initiativei, Andreea Cramer, Director Marketing, segmentul Business, Telekom Romania a declarat pentru adplayers ca cei 10 antreprenori vor fi anuntati la sfarsitul acestei luni, din 28 noiembrie, moment in care publicul le va cunoaste obiectivele proiectelor selectate de Telekom.
Desi nu a divulgat domeniile in care activeaza proiectele inscrise, Andreea Cramer a mai afirmat pentru adplayers ca acesta sunt din domenii variate – de la servicii la retail si ca vor fi cunoscute la sfarsitul lunii noiembrie, cand proiectele selectate din cele inscrise vor fi sprijinite cu 20.000 de euro, fiecare, in functie de nevoile acestora.
„Ne vom cunoaste, vom afla ce vor sa faca si, in functie de nevoile fiecarui proiect selectat, vom hotari cum ii vom sprijini si vom comunica, dupa obiectivele pe care le urmaresc si competentele fiecarui antreprenor” a declarat pentru adplayers, Andreea Cramer, Director Marketing, segmentul Business, Telekom Romania.
Cele 10 business-uri selectate sunt acelea care au atras atentia prin simplificarea modului de a face afaceri, oferirea unei experiente inedite clientilor, sustinerea digitala a partenerilor de afaceri sau modul in care au stiut sa isi conduca business-ul catre performanta. Acesta este al doilea proiect de sprijinire a antreprenorilor dupa programul WeAccelerate.
Credit: Telekom Romania
„In urma cu un an ne propuneam sa ii eliberam pe antreprenori printr-o oferta fara precedent pe piata telecomunicatiilor din Romania. Astazi, cu 200.000 de antreprenori care au ales portofoliul Freedom, sarbatorim succesul misiunii asumate, de a rescrie regulile in industria in care activam. Ne bucuram ca am reusit acest lucru si ne dorim ca succesul nostru sa aiba rezonanta si in business-urile antreprenorilor romani" a spus Ovidiu Ghiman (foto), Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom Romania.
"Pornind de la nevoile si provocarile clientilor din segmentul business, ne-am dorit sa schimbam conventiile traditionale si sa redefinim „normalitatea” in relatia cu clientii nostri. Astfel, credem ca este normal ca acestia sa nu aiba grija costurilor pentru serviciile de comunicatii, sa fie liberi de contract si sa beneficieze de internet 4G nelimitat. In egala masura, credem ca este normal sa sustinem mediul de business romanesc si sa-i ajutam sa creasca pe acei antreprenori curajosi si ambitiosi, prin initiative precum Game Changers si WeAccelerate”, a mai spus executivul Telekom.
10 din 121 de start-up-uri au mai primit 100.000 euro
In mai 2018 Telekom Romania anunta 100.000 de antreprenori „eliberati” cu portofoliul Freedom. Pentru a marca acest moment, Telekom Romania a investit 100.000 de euro in accelerarea a 10 start-up-uri romanesti, in cadrul programului WeAccelerate, un proiect menit sa incurajeze digitalizarea antreprenoriatului romanesc, derulat in parteneriat cu hub-ul WeLoveDigital.
Zece start-up-uri, din cele 121 inscrise in competitie, au fost selectate, in urma unei analize de business minutioase, pentru a primi, fiecare, finantare in valoare de 6.000 de euro si beneficii constand in spatiu de lucru subventionat, 60 de ore de mentorat, consultanta in domeniul promovarii online si campanii de promovare online gratuite, pe o perioada de sase luni. Cele 10 start-up-uri selectate vor intra din februarie pana in august 2019 in perioada de incubare, pe parcursul careia vor beneficia de mentorat din partea celor 6 mentori implicati in program.
Telekom Romania reitereaza angajamentul sau de a demara astfel de proiecte la fiecare nou prag comercial atins si anunta continuarea seriei initiativelor de sustinere a mediului de business romanesc sub umbrela E NORMAL.
Pornind de la convingerea ca e normal in 2018 ca antreprenorii sa nu isi mai faca griji in privinta costurilor de telecomunicatii, sa aiba acces nelimitat la trafic de date 4G, sa nu mai fie constransi de perioada minima contractuala si de taxa de reziliere, asa cum este normal si sa fie incurajati si sprijiniti prin programe precum “WeAccelerate”, “Guerilla Camp” si “Game Changers”, Telekom Romania continua seria initiativelor de sustinere a mediului de business autohton sub umbrela E NORMAL:
E NORMAL. Telekom Romania
Prin campania “We Care”, Telekom Romania redefineste noua normalitate in relatia cu clientii sai si isi afirma dorinta de a asculta nevoile si problemele reale cu care se confrunta acestia, intr-un cadru informal si autentic, asa cum e normal si sa ofere disponibilitate pentru rezolvarea tuturor solicitarilor acestora, prin intermediul call center-ului deschis 24/7.
In acelasi mod, Telekom Romania considera ca este normal sa contribuie la cresterea calitatii viitoarelor resurse umane pentru angajatori si sustine digitalizarea scolilor romanesti, pentru a facilita accesul la informatie si cunoastere. Astfel, Telekom Romania doneaza tablete echipate cu platforma de management educational Adservio unui numar de 100 de scoli din Romania care se confrunta cu provocari legate de dotarea cu instrumente digitale de invatare.
Pentru Telekom e normal sa sustina digitalizarea business-urilor pentru a se putea dezvolta pe mai departe. Noi initiative cu acest obiectiv vor fi anuntate anul viitor, mai spun autorii initiativei de sustinerere a antreprenorilor.
Mai mult in Business, Antreprenoriat