Sensiblu se muta de la Saatchi&Saatchi la OgilvyOne România
Marti, 26 Septembrie 2006

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Sensiblu a desemnat OgilvyOne ca partenerul sau de comunicare integrata începând din luna septembrie. Contul se afla în portofoliul agentiei Saatchi&Saatchi. Sensiblu a fost primul job în publicitate al sefului de creatie Saatchi & Saatchi, spunea agentia la numirea Mihaelei Pascu în functia de Director de Creatie, în luna martie a.c.

Decizia a fost luata în urma unei licitatii organizate de companie, parte dintr-un efort de accelerare a evolutiei brandului si de întarire a avantajului competitiv, anunta oficialii de comunicare OgilvyOne.

OgilvyOne va gestiona contul Sensiblu, furnizând servicii de strategie si creatie, marketing direct si below the line pentru toate marcile din portofoliul grupului – Sensiblu, L’Occitane, Boots, Tony & Guy, Dermalin, Herbology.

Re-orientare 360 de grade a comunicarii brand-ului Sensiblu

“Am optat pentru OgilvyOne deoarece a raspuns cerintelor noastre de re-orientare a comunicarii brand-ului Sensiblu printr-o abordare complexa, de tip 360 grade, având la baza o strategie clara si coerenta”, a declarat Roxana Firmanciuc, Consumer Relationship Manager la Sensiblu.

„Conceptele creative propuse au reusit sa scoata în evidenta un brand puternic, cu misiune si valori solide, deloc dispus la compromisuri, care însa nu îsi negljeaza latura emotionala. Mai mult, conceptele respective au beneficiat de declinari originale pe diverse suporturi media, unele dintre ele absolut inedite”

Sensiblu se muta de la Saatchi&Saatchi la OgilvyOne România“Cel mai puternic în categoria retail-ului farmaceutic”

“Acest brand (Sensiblu n.r.) este cel mai puternic în categoria retail-ului farmaceutic – este în fond compania care a inventat farmacia moderna în România – si cu siguranta unul din cele mai importante branduri românesti, în general.” a declarat Cristofor Iosub (foto) , Deputy Managing Director OgilvyOne. “Suntem onorati de alegerea facuta de echipa Sensiblu”, mai adauga oficialul.

AdPlayersFile OgilvyOne

Sensiblu se alatura unui portofoliu de clienti OgilvyOne care include branduri cum sunt Carrefour, Germanos, Ozone Laboratories, SEAT .

Potrivit companiei, OgilvyOne este cea mai mare retea mondiala de comunicare directa, comunicare interactiva si CRM, cu 120 birouri în 56 de tari.

OgilvyOne România a fost creata în octombrie 2005 în urma re-branding-ului agentiei Red Cell si integrarii sale în Ogilvy Group România, grup ce include de asemenea companiile Ogilvy & Mather, Ogilvy PR, 141, Mindshare, Media Insight, si care apartine WPP.


PUBLICITATE: