(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Cu 600.000 euro pe prima jumatate an anului in curs si cu o tinta de 1,3 Milioane euro, Senior Interactive se vrea deja, potrivit unei informari remise AdPlayers, „cea mai mare agentie independenta de comunicare online din Romania”.
„Construim cea mai puternica echipa de comunicare online din piata romaneasca”, spune Mihai Tataru, Manging Partner la Senior Interactive. „E un obiectiv pe care dorim sa il atingem in 2009. Ne dorim alaturi clienti care sa ne stimuleze ambitia cu pretentii absurde, care isi doresc sa fie lideri ai prezentei pe web. Am incercat sa creem o agentie de online capabila sa faca fata chiar si unor cereri „megalomanice”, capabila sa sustina mai multe proiecte mari simultan, la acelasi standarde inalte”
”Cu o echipa de peste 30 de specialisti, Senior Interactive va detine o cota de piata in 2008 estimata la aprox 30%”, se mai arata in comunicarea agentiei, stalcita de fapt intr-un advertorial de toata frumusetea.
Nu putem decat sa-i uram mult succes companiei Senior spre cucerirea unei cote de 40% sau chiar 50% din piata, daca nu are concurenta pe segmentul online - lucru dealtfel putin probabil. Nu inainte sa-i recomandam sa isi consolideze si competentele de PR, ramase cu siguranta in urma cel mai probabil datorita focusului in industria online. Prima recomandare AdPlayers ar fi ca inainte sa trimita un comunicat de presa, agentia sa incerce mai intai sa descopere diferenta intre o pagina de publicitate si o pagina de comunicat de presa.