( AdPlayers.ro, Iulian Toma )
”Am demarat proiectul “Sameday” anul acesta si speram sa atingem intr-un an de zile o CA de 100.000 Euro, contribuind cu o cincime la CA a grupului”, spune Octavian Badescu, Managing Partner la Active Business Solutions si totodata Secretar General al Asociatiei Operatorilor de Curierat din Romania.
Pe langa Dropmail & Sampling, proiectul Sameday Courier este unul din cele doua initiate in acest an de Octavian Badescu, dupa 4 ani de Alo Courier. Potrivit oficialilor de comunicare, Sameday Courier este orientata pe oferirea de servicii de curierat cu livrare in ziua expedierii, in timp ce Dropmail & Sampling ofera implementarea in teren a proiectelor de marketing direct. Din acelasi grup de firme mai face parte si compania de marketing direct “More Results Marketing”.
Secretarul general al Asociatiei Operatorilor de Curierat din Romania mai estimeaza ca „La nivel european, piata de curierat “same day” (cu livari in aceeasi zi n.r.) detine o pondere de peste 5-7 % din total, in timp ce in Romania se limiteaza deocamdata la curieratul local, intracity, si nu depaseste inca 1-2 % din cele aproximativ 200 mil. Euro estimate pentru 2007”.