.
(AdPlayers.ro , Irina Toma)
Campari celebreaza Red Passion prin noul sau concept “Hotel Campari” – o combinatie fascinanta între arta si publicitate, potrivit oficialilor de comunicare ai marcii.
Luna Promotions si Starlink, in Romania
În România, campania este implementata de Luna Promotions si Starlink Media. Contul international de relatii publice apartine agentiei Cohn &Wolfe, campania locala de PR fiind implementata de Decisepoate.
Campania de comunicare este disponibila în versiunea tiparita, reclame TV, online si într-o editie limitata de colectie a unui calendar distribuit pe piete selecte din întreaga lume. Calendarul Campari 2007 va fi tiparit într-un tiraj limitat de 9 999 exemplare cu 14 imagini distincte si va fi distribuit în întreaga lume.
În roul principal: Salma Hayek
Pentru imaginea Red Passion, Campari a ales actrita, regizoarea si producatoarea de renume international Salma Hayek, un simbol al senzualitatii, dar, în acelasi timp, o muza cu multe pasiuni si o personalitate distincta. “Hotel Campari” este o destinatie captivanta si mitica, în care Salma Hayek invita la o explorare a misterului, povestii si pasiunii Campari.
“Ingredientul secret al Campari este pasiunea”, spune interpreta rolului principal, Salma Hayek. „A fost fascinant sa experimentez aceasta pasiune în timpul realizarii Hotel Campari, alaturi de Mario Testino, Mathew Rolston si minunata echipa creativa de la Campari”.
Ca actrita, spun autorii campaniei, Hayek aduce încântare si senzualitate în universul “Hotel Campari”, în concordanta cu imaginea speciala, sofisticata si plina de stil a Campari. Frumusetea si pasiunea Salmei Hayek pentru munca si viata sa s-au potrivit perfect cu Campari si au fost portretizate în viziunea artistica a fotografului Mario Testino si a regizorului Mathew Rolston.
“Înca o data, Campari comunica pasiunea într-o maniera absolut coerenta la nivel international”, este de parere Bob Kunze-Concewitz, Director de Marketing al Gruppo Campari. “Este o campanie integrata multimedia, care da viata valorilor brandului prin imagini captivante. A fost magic sa lucram cu artisti recunoscuti pe plan mondial precum Salma Hayek, Mario Testino si Mathew Rolston pentru a crea Hotel Camparil”, mai spune el.
Calendarul Campari 2007
‘Hotel Campari’ este prezentat si în editia de colectie a Calendarului Campari 2007, aflat la al optulea an de aparitie. “Munca pentru un brand legendar cum este Campari m-a atras imediat: pasiunea, seductia, senzualitatea sunt, toate, elemente explozive. Provocarea consta în a le captura într-o fotografie”, a declarat Testino, “dar Salma mi-a usurat munca. Este un veritabil simbol – o perfectionista atenta, proactiva si provocatoare, a adaugat Mario Testino.
Campania internationala – Print & TV
Reprezentantii Campari spun ca 14 imagini de mare intensitate vor aparea în campania publicitara internationala. Ei spun ca senzualitatea debordanta a Salmei Hayek este exprimata nu doar prin fotografiiile lui Mario Testino, ci si sub bagheta artistica a regizorului Matthew Rolston, care a reusit sa captureze momente Campari îndraznete si provocatoare în doua reclame TV.
Regizorul Matthew Rolston spune ca “Hotel Campari este un concept plin de imaginatie, care ia ideea hotelurilor mici, de tip „boutique”, locuri foarte sexy si captivante si o casatoreste cu un brand, Campari”.
„A bea Campari înseamna sa traiesti un moment de placere, de abandon si, de asemenea, un moment în care împarti placerea cu alti oameni”, afirma Rolston. „Campari însusi este o tentatie, iar noi am încercat sa intensificam aceasta stare într-un mod amuzant”, continua Matthew Rolston.
Conceptul Hotel Campari este o combinatie de usi întredeschise, o atmosfera plina de soapte, priviri schimbate în fuga, un loc eteric unde se întâlnesc vis si realitate – si Salma Hayek – ochi întunecati si buze purpurii, într-un ritm lent si amplu care, spun autorii, confirma Red Passion.
Hotel Campari este prezent si online, la adresa: www.hotelcampari.com.
AdPlayersFile
Salma Hayek. Nominalizata la Oscar, Salma Hayek s-a dovedit a fi o actrita, producatoare, regizoare si activista sociala prolifica. Ea a aparut în filme precum FRIDA (regia: Julie Taymor), ÎNTREABA PRAFUL (regia: Robert Towne), A FOST ODATA ÎN MEXIC, DESPERADO sau DE LA APUSUL LA RASARITUL SOARELUI (toate în regia lui Robert Rodriguez).
În prezent este producatoarea executiva a show-ului de televiziune BETTY CEA URÂTA, care are la baza telenovela columbiana omonima (YO SOY BETTY LA FEA). Salma Hayek este purtatoarea de cuvânt a programului „Ia atitudine împotriva violentei domestice” derulat de Fundatia Avon si membra a organizatiilor Global Green si Youth Aids.
Mario Testino este considerat de comunitatea artistica unul dintre cei mai buni fotografi de moda din lume. De origine peruana, Testino locuieste la Londra, dar este un cetatean al lumii, prin care calatoreste fotografiind frumusetea, de la Naomi Campbell la Printesa Diana. Ochiul sofisticat al lui Testino în combinatie cu frumusetea calda a Salmei Hayek exprima stilul italian al Camparii: cald si apetisant, dar si ironic si provocator.
Matthew Rolston, stabilit în Los Angeles, California, este un fotograf renumit si regizor, care se inspira dupa celebritati precum Andy Warhol si Rolling Stones. Lucrarile sale au fost au fost expuse în galerii si muzeee de prestigiu în America, Japonia si Europa. A regizat videoclipuri cu Janet Jackson, Madonna, Lenny Kravitz si alti muzicieni de exceptie, precum si reclame TV pentru Ralph Lauren, Gap, L’Oréal, Revlon si alte marci internationale.