Saatchi & Saatchi trece sub Publicis Groupe. Clientii raman la Radu Florescu, cu o agentie independenta.
Marti, 11 Noiembrie 2014
 
Fondatorii Centrade: John Florescu si Radu Florescu

adplayers. Iulian Toma

Publicis Groupe si Centrade Saatchi&Saatchi anunta ca, in Romania, brand-ul Saatchi & Saatchi va fi consolidat sub o singura entitate legala, Lion Communication SA, al carui actionar majoritar este Publicis Groupe, incepand cu 1 ianuarie 2015. Dupa transferul Saatchi & Saatchi sub Lion Communication, agentia si echipa conduse de Radu Florescu vor continua sa functioneze ca entitate independenta, pastrandu-si portofoliul de clienti.

Contactati telefonic, oficialii agentiei conduse de Florescu au afirmat pentru adplayers ca numele noii companii de publicitate care va functiona  independent de la 1 ianuarie va fi anuntat in perioada urmatoare.

Lion Communication SA va include cele trei branduri ale grupului  Publicis, Leo Burnett si Saatchi&Saatchi, se arata intr-un comunicat de presa al companiei la Bucuresti si Londra. Decizia Publicis Groupe face parte din strategia globala de a consolida brandurile sub o singura entitate legala detinuta majoritar de Publicis si de a asigura integrarea si cooperarea regionala pe pietele unde actioneaza.

Grupul Publicis pastreaza colaborarea cu fratii John si Radu Florescu in Zenith Media, aceasta din urma nefiind afectata de transferul brandului Saatchi & Saatchi catre noua entitate legala Lion Communication SA.

Justin Billingsley, COO pentru Saatchi & Saatchi EMEA a declarat: „Am avut o relatie foarte buna cu Centrade Saatchi & Saatchi si Radu Florescu. Decizia noastra nu reflecta sub nici o forma eventuale nemultumiri fata de performantele agentiei, care a gestionat o gama larga de clienti si a purtat numele Saatchi & Saatchi in mod admirabil. Grupul Publicis va continua parteneriatul cu fratii Florescu in cazul Zenith Media”

Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi&Saatchi a adaugat: „Perioada in care am fost afiliati la reteaua Saatchi &Saatchi a fost foarte placuta si le dorim success pe mai departe. Referitor la operatiunile grupului nostru, nu se va schimba nimic nici pentru clienti, nici pentru angajati. Suntem increzatori ca agentia noastra va continua sa creasca. In prezent, avem 70 de oameni bine pregatiti si ne asteptam ca echipa formata din aceiasi 70 de oameni sa ramana la dispozitia clientilor nostri si in 2015".

Mai mult in
Business


PUBLICITATE: