SURSA FOTO: FACEBOOK
adplayers. Iulian Toma
Fosta agentia de publicitate care purta numele Saatchi & Saatchi pana la sfarsitul anului 2014 se va numi Centrade din ianuarie 2015, potrivit unor surse adplayers familiare cu schimbarea numelui agentiei.
Contactati de catre adplayers oficialii de comunicare ai agentiei au recunoscut ca se lucreaza la comunicarea unui nou nume al companiei, insa nu au confirmat dar nici nu au infirmat numele inaintat de adplayers. Un lucru este insa cert. Cei care au corespondat cu echipa agentiei pe radacina de adrese electronice @saatchi.ro, pot scrie cu incredere pe @centrade.ro J
Avand in vedere grupul local Centrade din care a facut parte, schimbarea numelui nu pare sa surprinda partenerii si colaboratorii holdingului de companii invatate pana mai ieri cu Saatchi. Prima informatie care confirma oarecum schimbarea numelui intregului grup a fost anuntul de la sfarsitul anului trecut potrivit caruia Saatchi PR a devenit Centrade PR.
Desi neconfirmata pana la aceasta ora, dupa schimbarea de la agentia de relatii publice (Centrade PR), agentia de publicitate (cel mai probabil Centrade Advertising), companie care pastreaza nu numai echipa fostei agentii de publicitate ci si clientii fostei Saatchi, este de asteptat sa comunice foarte curand noul nume sub care va fi cunoscuta pe piata.
Mai mult in Publicitate