(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Portofoliul Rusu+Bortun Brand Growers™ cuprinde 17 clienti la 5 luni de la infiintare, se arata intr-o comunicare a noii companii de comunicare pozitionata drept o agentie de brand care ofera si servicii de comunicare externa. Structura actionariatului Rusu+Bortun Brand Growers™ este compusa din Catalin Rusu 40%, Marc Bortun 30% si Millenium Communications 30% - companie fondata si condusa de Andrei Bortun (32 de ani).
Avand deja echipa care numara deja 8 oameni, se mai arata in informare, printre clientii Rusu+Bortun se numara Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup), Centrofarm, Markit Production (Markit, Greenworks, EcoEnergia), Coca Cola Hellenic (proiecte), Grupul Realitatea Catavencu, Ursus Breweries (proiecte Timisoreana), DTZ Equinox, Acasa Media, Clinica stomatologica Identis, Cratima, Magazinul Conformist, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet Film, Hostway, Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, Internetics, Scoala ADC*RO, Effie Awards), WebMaker (transfer.ro), Technophar.
Fondatorii
Potrivit agentiei, inainte de a infiinta Rusu+Bortun, Catalin Rusu (foto), 28 de ani, a fost Group Creative Director, Senior Copywriter, Copywriter la Cohn&Jansen/Ashley&Holmes (2003-2008), Copywriter la Ogilvy&Mather (2002), iar intre 2005 si 2008 a fost consultant de brand pe proiecte de strategie si design de brand. A lucrat pentru clienti precum Connex, Cosmote, Dove, Audi, Honda, Fiat, Medicover, Romstal Leasing, La Fantana, National Geographic, Ciel, Lotto, Volvo sau Internity.
Marc Bortun (32 de ani), Creative Partner in cadrul Rusu+Bortun, are o experienta de 10 ani pe piata, lucrand anterior pentru Millenium Communications, in calitate de Creative Director, iar la Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, Next/CAP si Saatchi&Saatchi, ca Art Director.
Cel de-al treilea partener al start-up-ului este Millenium Communications, companie fondata de Andrei Bortun (32 ani), agentie care organizeaza printre altele festivalurile de publicitate AdPrint, Internetics – proiecte proprii – la care se adauga, in parteneriat cu IAA si UAPR, Effie Awards Romania si, de curand, Ad’Or.