...
( AdPlayers.ro , Irina Toma , irina.toma@adplayers.ro )
Odyssey Communication a semnat o noua campanie promotionala pentru Rompetrol. Promotia de vara se deruleaza in perioada 16 iunie - 31 august si are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, dupa cum afirma, pentru AdPlayers, Laura Frunza, Account Director la Odyssey. Noua campanie presupune schimbarea unor puncte acumulate la alimentarea in reteaua de benzinarii cu premii garantate – palarii de soare, CD holdere sau saltele de plaja, precum si taloane pentru marele premiu: 3 Alfa Romeo 159.
Media
Promotia este comunicata la televizor, la radio, in presa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM), in media aceasta fiind derulata tot de Odyssey. Noua campanie se promoveaza la TV: ProTV, Antena1, Prima TV, TVR1, Realitatea TV, TV Sport, Pro Cinema, Antena3, in presa scrisa: Libertatea, Gazeta Sporturilor, Pro Sport, Evenimentul Zilei, Jurnalul National, Cotidianul, 7 Seri, B24 Fun, Ghid HBO, Pro TV Magazin, TV Mania si radio: Kiss FM, Pro FM, Radio 21 si radio local . Promotia rompetrol mai are acoperire pe outdoor: mesh-uri, derulabile, backlit-uri si bilboard-uri in Bucuresti si tara, si canale indoor: Sali de fittness si Mall-uri
Concept
„De la Rompetrol pleci incarcat cu energie”, spun reprezentantii agentiei de puiblicitate conduse de Diana Flutur. „Dar daca nivelul de energie ar prinde un contur clar si ar deveni vizibil si la exterior?” . Aceasta pare sa fie punctul de plecare al promotiei in care „pentru a-si masura mai usor nivelul de energie fiecare participant la promotie primeste un EnergoQuarq - un instrument sofisticat de monitorizare a evolutiei cuantelor de energie, inventat de Odyssey si brevetat de Rompetrol”.
Clientii Rompetrol primesc puncte pe care le pot transforma in premii de diverse forme si culori, „intre care se remarca si rosul celor trei Alfa Romeo 159”, precizeaza autorii.
„Semnele de energie au prins viata in spotul tv, filmat pe parcursul a doua zile in locatii insorite ca Mamaia, Constanta si Slobozia, sub coordonarea Castel Film”, adauga agentia. Regia a fost semnata de Charlie Watson, responsabil si pentru campania de imagine Rompetrol si pentru spotul Fill&Go. Muzica a fost compusa de David Rossi. Pentru postproductie, agentia i-a multumit echipei Abis Studio.
Autorii
De la Rompetrol a participat o echipa din care au facut parte Corina Vasile – Marketing Director, Radu Soare – Senior Brand Manager, Mihai Dinculescu – Marketing Executive. Echipa Odyssey este formata din – Ana Tautu, Florina Moisi – art director, Valeriu Borcos, Mihai Preda – copywriter, Laura Frunza – account director, Andreea Balan – account manager
AdFile Info:
Nume lucrare: „Semne de energie”
Agentie: Odyssey
Oras: Bucuresti
Advertiser: Rompetrol
Brand: Rompetrol
Produs/categorie: carburant auto
Brand Manager: Radu Soare
Marketing Manager / Director: Corina Vasile
Nume Campanie: „Ia-ti energoquarq-ul si incarca-te cu premii!”
Data primei difuzari/aparitii: 16 iunie 2006
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: romana
Tip / Tipuri Media: TV, presa, radio, outdoor, indoor
Durata (TV): 30”, 20”
Slogan: „Energie Vie”
Account Manager / Director: Andreea Balan / Laura Frunza
Creative Director: Valentin Suciu
Art Director: Ana Tautu/Florina Moisi
Copywriter: Valeriu Borcos/ Mihai Preda
Regizor: Charlie Watson
Producator: Vlad Caprarescu
Casa productie A/V: Castel Film
Companie editare Imagine: Abis Studio
Post Productie A/V: Abis Studio
Voce: Marius Vintila
Muzica: David Rossi
Senior Media Strategist: Dora Tancu
Junior Media Planner: Ionut Sabiescu
Agentie Media: Odyssey
Canale Media (detaliu)
TV: ProTV, Antena1, Prima TV, TVR1, Realitatea TV, TV Sport, Pro Cinema, Antena3
Presa scrisa: Libertatea, Gazeta Sporturilor, Pro Sport, Evenimentul Zilei, Jurnalul National, Cotidianul, 7 Seri, B24 Fun, Ghid HBO, Pro TV Magazin, TV Mania
Radio: Kiss FM, Pro FM, Radio 21 si radio local
Outdoor: mesh-uri, derulabile, backlit-uri si bilboard-uri in Bucuresti si tara
Indoor: Sali de fittness si Mall-uri