Credit. Marcom Hub
AdPlayers. info
,,Ai intrat in eveniment, trebuie sa joci! The Name Of The Game: Engagement.” Este reteta Marcom Hub, producatori de evenimente online taylor-made, care pun la dispozitia companiilor toate ingredientele unui eveniment.
Cine sunteti?
Suntem noi, Producatorii, Marcom Hub, in relatie simbiotica cu Companiile. Despre asta vorbim, fara haz de necaz, dar, totusi in spirit relaxat, spre ludic.
Pornim de la premisa, poate riscanta - dar suntem pe taramul paginii albe, aici se poate intampla orice! – ca aceste doua entitati, Producatorul si Compania, se afla in impas.
“Nu mi-e clar ce vreau, dar sa fie altfel, versus nu prea stiu ce sa-ti propun, da-mi un brief mai clar; mi-e teama ca iar se vor plictisi oamenii versus e mult prea mult sa aducem o orchestra simfonica si si sa prezinte Florin Piersic? Pai, da...”
Iar impasul se poate adanci, uneori. Daca vorbim la nivel uman, izolarea, lipsa de contact direct cu clientii, cu colegii, pot duce la un sentiment de insingurare, de abandon chiar. Copiii, de exemplu, mai ales cei mici, sufera de pe urma lipsei de comunicare. Iar copiii comunica si invata mai ales prin joc!
Cum ati gandit ,,reteta”?
Am cautat si noi in ultimul an raspunsuri in decor, in text, in lumina, in cadouri, in muzi-ca – si… e pe-acolo, pe undeva. Raspunsul la intrebarea deplin justificata a companiei “Cum facem sa fie altfel evenimentul meu?” e pe-aici, se joaca cu noi. Simtim ca ar fi momentul in care Producatorul invita Compania la o provocare. Altfel spus, hai la joc!
Jocul! Privit ca nevoie de distragere de la cele zilnice, isi gaseste, iata, un drum nou. Se… joaca cu el insusi si se reinventeaza.
Poate acum, in aceste zile – devenite saptamani, devenite luni… - in care ne apasa peretii si incertitudinile, jocul, ca nevoie de activitate ludica, de distragere si de dis-tractie, devine nu doar o posibilitate, varianta sau moft. Devine supapa. Conditie sine qua non. Sare si piper. Experientele anului scurs arata ca training-ul, brain-storming-ul, team-building-ul, sesiunile de awareness, in fine, orice este numit generic eveniment on-line, trebuie sa iasa din tiparul devenit, in atat de scurt timp, invechit!
Lucrurile se schimba mai repede, noi suntem mai usor de plictisit, exprimarea umana in on-line este limitata, iar evenimentul - pe care totusi trebuie sa-l tinem si-l vom tine! - pare, pe cale de consecinta, gata etichetat: anost. Dar, oare, jocul – jocul acela clasic, jocul la definitie, cel pe care il jucau, sau il priveau la TV nu doar parintii, dar si bunicii, game-show-ul asadar, nu este o solutie?
Este. Este o solutie simpla, salutara, binevenita si certificata, istoric si statistic. Jocul, game-show-ul, s-a reinventat intr-adevar si, desi acelasi, a capatat nume ceva mai preti-oase:
TV STYLE GAMES, GAME SHOW EVENTS, CORPORATE GAMES, TEAM BUILDING SER-VICES.
Ok. Se pot lua, in continuare, jocurile Vrei sa fii milionar sau Roata norocului. De cate ori nu am vrut sa jucam si noi, de acasa? Mai ales ca stiam raspunsurile? Ei bine, acum putem. Odata integrat jocul intr-un eveniment mai amplu sau de sine statator, platfor-mele de evenimente ne ofera aceasta oportunitate: sa jucam, sa ne implicam, sa nu ne plictisim. Sa castigam. Noi preferam, stim si putem sa croim jocul exact pe masurile evenimentului.
In plus, ne-am dat seama de ceva ce nu e deloc de joaca. Nu poti juca un meci de handbal, de exemplu, cu portarul coechipier in Brasov si cu centrul atacant la Constanta, daca tu esti pe teren in Bucuresti. Asa ca am pus totul aici, la dispozitia companiei: studioul, echipamentele Audio – Video, solutia de transmisie, echipa de creatie – gata sa-ti compuna scenariul si conceptul, echipa de productie – gata sa transforme tot ce e scris in realitate.
O marturisire de final. Daca noi nu am fi Marcom Hub, producatori de evenimente online taylor-made, ci am fi in rolul Companiei, am juca. Se stie, ai intrat in eveniment, trebuie sa joci!
Mai mult despre Marcom Hub si reteta evenimentelor pe care le produce, pe marcomhub.ro .
Credit. MarcomHub.ro
Mai mult in Business, Campanii,