( AdPlayers.ro ) Reteaua de publicitate JWT a creat noua campanie pentru Jacobs Krönung Solubil . Sub numele generic “Familia boabelor de cafea de calitate superioara” campania a fost lansata pe 10 noiembrie si cuprinde o macheta de presa si doua spoturi TV afirma reprezentantii Scala JWT.
Campania se concentreaza pe avantajele de baza ale Jacobs Krönung: aceeasi calitate a boabelor de cafea care creeaza unica Alintaroma. Vizualul de Craciun de la Jacobs Krönung SNOWDOME este exportat în Germania, Cehia si alte tari.
“Realizarea acestui proiect ne face, bineînteles, foarte fericiti si a fost posibil numai datorita clientului Kraft România, cu viziunea sa profesionista si deschisa catre noi idei”, spune Mihai Cojocaru, Creative Director de la Scala JWT.
Oficialii Scala JWT mai spun ca printul creat special pentru Craciun anul trecut de Scala JWT, ce se bazeaza pe conceptul creativ “puterea Alintaromei”, a fost exportat cu succes în Germania, Cehia, Austria, Ucraina, Bulgaria, Lituania si alte tari, care îsi definesc acum strategia de comunicare de Craciun.
( Irina Toma, info@adplayers.ro )