( adplayers, Iulian Toma) Incepad cu 1 august, APG SGA SA, actionarul majoritar al companiei de publicitate outdoor Affichage Group, si-a anuntat iesirea din actionariatul Affichage
Contactati de catre adplayers, oficialii de comunicare Affichage au confirmat achizitia facuta de catre Rene Rosenberg, devenit astfel actionarul majoritar al companiei, si de un grup de investitori minoritari. Miscarea nu va avea urmari in planul identitatii si comunicarii companiei, au mai precizat reprezentantii de relatii publice.
Din informatiile de pana la aceasta ora, comunicarea a fost facuta si in interiorul companiei tot astazi. Intr-o scrisoare interna, CEO-ul Affichage isi anunta intentiile de a continua dezvoltarea companiei pe piata romaneasca astfel incat sa isi mentina o pozitie de frunte in piata de outdoor.Affichage. Din 2006.
Povestea Affichage in piata Outdoor din Romania incepe la inceputul anului 2006, cand grupul elvetian Affichage Holding, numarul 6 mondial in publicitatea outdoor, intra pe piata romaneasca prin preluarea unor companii outdoor de notorietate si cu istoric in domeniu. Astfel este creat brandul Affichage Romania, locul III in topul companiilor de profil.
In 2007, Affichage Romania face un pas important spre ocuparea locului II in industria outdoor, prin achizitia a doua companii locale RBN (S.C. Romanian Billboard Network S.A) si Amco. Achizitia celor doua companii locale RBN si AMCO a urmat strategia de dezvoltare a Affichage Romania aducand cateva beneficii cheie: 1500 fete de expunere de diferite formate, traffic in Iasi si Brasov, prezenta in peste 60 de orase, resurse umane.
in 2008, s-a continuat strategia de dezvoltare prin achizitia companiilor Efect Media si Outdoor Media in procent de 100% si Communications Media in procent de 75%. Ultimele evolutii au adus in actionariatul majoritar compania APG SGA SA care decide de la 1 august iesirea de pe piata Romaneasca cedand participatiile CEO-ului local, Rene Rosenberg.