,,Numarul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn ca romanii sunt tot mai familiarizati cu mediul online. Per total, a fost o editie cu rezultate optime si asteptate de magazinele online, raportat si la contextul economic actual”, declara Daniel Slavenie, CEO&Partner Limitless Agency.
AdPlayers. info
Cea mai mare achizitie de Black Friday 2023 a fost un televizor smart LED in valoare de 148.000 de euro, urmat de o pereche de pantofi sport de 3.000 de euro (14.000 lei) si un carucior pentru copii in valoare de peste 3.000 de euro (14.500 lei), potrivit datelor Limitless Agency, una dintre principalele agentii de marketing digital din Romania, anunta compania.
Editia de Black Friday 2023 a inregistrat o crestere usoara de 12% a vanzarilor online comparativ cu anul trecut, la peste 25 milioane de euro, in timp ce numarul utilizatorilor online a crescut cu 13% si numarul tranzactiilor a crescut cu 4% per total, arata un raport al datelor din peste 400 de magazine pentru perioada 10-12 noiembrie, realizat de Limitless Agency.
Romanii, tot mai familiarizati cu mediul online
“Comportamentul de achizitie de Black Friday 2023 a fost usor mai temperat, romanii preferand sa cumpere mai putine produse si de valori mai mici decat anul trecut. Unul dintre motive este si faptul ca editia de Black Friday a inceput mai devreme anul acesta, dar si faptul ca romanii au devenit mai chibzuiti. Insa numarul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn ca romanii sunt tot mai familiarizati cu mediul online. Per total, a fost o editie cu rezultate optime si asteptate de magazinele online, raportat si la contextul economic actual”, declara Daniel Slavenie, CEO&Partner, Limitless Agency.
Recordul de anul acesta a fost reprezentat de achizitia celui mai scump televizor, in cea mai mare cantitate de pana acum, in valoare totala de 740.000 euro. Daca anul trecut a fost achizitionat un singur televizor LED Smart, in valoare de 148.000 euro, la editia Black Friday din acest an au fost achizitionate 5 televizoare la acest pret, valorizand total 740.000 euro.
Totodata, in perioada 10-12 noiembrie, valoarea medie a comenzii a fost de 126 de euro, similar cu valoarea medie in weekendul de Black Friday de anul trecut.
Alte cifre impresionante Black Friday 2023 sunt reprezentate de cumpararea a 14.500 telefoane mobile, 5.000 de console playstation, 4.500 de cauciuri auto, 27 de perechi de pantofi sport Dolce & Gabbana Portofino si 16 perechi de pantofi de dama in valoare de 4.320 de lei intr-o singura comanda, mai arata raportul Limitless Agency.
In acest context, clientii Limitless Agency au obtinut venituri de peste 25 milioane de euro in weekendul de Black Friday. Domeniile care au inregistrat cresteri ale vanzarilor sunt beauty si bauturi alcoolice.
Pentru editia Black Friday 2023, magazinele online au crescut bugetele de Black Friday cu 30% in comparatie cu anul trecut.
Potrivit unui raport Limitless Agency, care analizeaza datele Digital Market Outlook, veniturile de pe piata comertului electronic din Romania vor ajunge la 7 miliarde de euro in 2023, respectiv la aproape 12 miliarde de euro pana in 2027.
Limitless Agency
Limitless Agency crede in puterea transformarii digitale si in capacitatea de a oferi rezultate fara limite. Viziunea agentiei este o lume in care afacerile evolueaza constant, depasind orice bariera. Agentia ofera servicii de SEO, PPC, Data si Marketing, toate centrate pe un singur obiectiv: rezultate fara limite pentru afacerile partenere pentru care lucreaza.
Mai mult in Business, Campanii, Digital