Rebranding MCCANN PR si afaceri de 3,4 Mil. euro, cu 200.000 euro profit in 2014.
Vineri, 16 Ianuarie 2015
 
Imola Zoltan, Managing Partner, MCCANN PR

adplayers. Iulian Toma

Cum a fost 2014 la MCCANN PR? A trecut cu success peste un rebranding, a castigat mai multe licitatii, iar volumul de munca a fost aproape dublu comparativ cu anul precedent.“Din punct de vedere al cifrelor, 2014 a fost aproximativ la fel cu anul precedent, poate usor mai bine. Cifra de afaceri a fost de aproximativ 15,3 Milioane lei (3, 4 Milioane EUR), iar profitul  estimat 900.000 lei (200.000 eur)” afirma pentru ADPLAYERS REPORT, Imola Zoltan, managing partner MCCANN PR.

2015? Desi este trambitat un an mai bun, cand vine vorba de estimari pentru anul in curs, sefa agentiei este deocamdata precauta.

 

ADPLAYERS: Cum a fost 2014 comparativ cu 2013? (estimare evolutie business, clienti, proiecte)

IMOLA ZOLTAN: Am castigat mai multe licitatii si asta ne-a ajutat intr-un an extrem de dificil. Proiecte au fost foarte multe, insa volumul de munca a fost aproape dublu fata de alti ani.

De curand am facut si rebrandingul agentiei, o data cu implinirea a zece ani de activitate pe piata, care a fost un succes si de care chiar sunt mandra. A fost un efort din toate punctele de vedere, atat implicare de resurse umane, cat si financiar. Am facut mai mult ca in alti ani - deopotriva proiecte de comunicare integrate in care am oferit atat servicii de relatii publice, cat si servicii de creatie sau event management.

ADPLAYERS: Cum ati incheiat anul financiar ( estimare CA, venituri, profitabilitate )

IMOLA ZOLTAN: Din punct de vedere al cifrelor,  2014 a fost aproximativ la fel cu anul precedent, poate usor mai bine. Cifra de afaceri a fost de aproximativ 15,3 Milioane lei (3, 4 Milioane EUR), iar profitul estimat 900.000 lei (200.000 eur).

ADPLAYERS: Cum vedeti  2015 si ce asteptari aveti? (sub toate aspectele)

IMOLA ZOLTAN: Lumea buna spune ca anul acesta va fi mai bun decat anul trecut. Eu am contractele in fata si stiu ce negocieri au loc pe bugete, asa ca sunt ceva mai precauta. E un vibe mai bun pe piata decat la inceputul anului trecut, dar eu  spun sa tragem concluzii putin mai incolo.

Mai mult in PRADPLAYERS REPORT, ADPLAYERS REPORT 2015


PUBLICITATE: