Daca ieri (2 mai n.r.) copiii lui Sorin Ovidiu Vintu - Ioana si Ionut Vintu - anuntau ca au vandut partile lor in Realitatea Tv din compania Blue Link Comunicationi lui Elan Schwartzenberg, astazi (3 mai), managerul postului de televiziune, Sebastian Ghita anunta ca a batut palma cu Mihai Craiu, transferand responsabilitatile de vanzari ale televiziunii pe piata de media catre Media Consulta International, incepand de luni, 9 mai. Pana in prezent contractele de publicitate erau administrate de Realitatea Media Together si managerul de vanzari Ovidiu Florea.
„Pentru fluidizarea circuitelor financiare legate de activitatea curenta, Asesoft a semnat un contract de vanzare exclusiva de publicitate pentru produsul media Realitatea TV cu compania specializata Media Consulta. Acest contract a fost incheiat in baza contractului de management dintre Asesoft si Realitatea Media si intra in vigoare incepand cu data de 09.05.2011”, se arata in anuntul semnat de Sebastian Ghita.
In cadrul aceluiasi anunt, managerul Realitatea TV saluta venirea in actionariat a lui Elan Schwartzenberg: „Asesoft saluta cooptarea in actionariatul Realitatea Media sau in actionariatul Blue Link Comunicationi a domnului Elan Schwartzenberg si asteapta indeplinirea tuturor formalitatilor legate de transparentizarea acestei tranzactii, numirea noului consiliu de administratie si stabilirea parametrilor viitori de colaborare”.
Craiu despre influenta venirii lui Schwartzenberg: „Sper ca in bine”
Cum vede Mihai Craiu (foto), fondatorul si presedintele Media Consulta International ca va influenta deciziile din contractul de management al lui Sebastian Ghita venirea in actionariatul Blue Link Comunicationi a lui Elan Schwarzenberg?
„Sper ca in bine. Nu am pana la acest moment vreun semnal, altul decat constructiv legat de intentia lui Elan (Schwarzenberg n.r.) de a contribui in calitate de proprietar la dezvoltarea Realitatii”, a afirmat Mihai Craiu, pentru AdPlayers.
Potrivit lui Craiu, de vanzarile de publicitate Realitatea TV pe piata de media se vor ocupa 5 oameni condusi de directoarea generala a agentiei Media Consulta International, la care se adauga implicarea personala a fondatorului agentiei, intreaga echipa avand ca scop indeplinirea obiectivelor stabilite impreuna cu managerul Sebastian Ghita.
Cine vinde Realitatea TV?
„Media Consulta International (MCI) are in acest moment 5 oameni care se vor ocupa impreuna cu mine si sub structura de conducere a Media Consulta de contul Realitatea”, a declarat Mihai Craiu. „Echipa va fi condusa de Alina Florescu, Directorul General al agentiei, iar politica de vanzari a Realitatii TV va fi promovata prin intermediul Dianei Mardarovici, in calitate de Sales Manager, si a Danei Fronie, in calitate de Sales Manager”.
Diana Mardarovici vine de pe o pozitie similara de vanzari din cadrul trustului Intact. iar Dana Fronie din cadrul agentiei Media Direction. In total, vanzarile se sprijina pe intreaga echipa a agentiei care, in acest moment, are 25 de colaboratori si 12 angajati permanenti. Potrivit managerului, intreaga echipa MCI administreaza o divizie de vanzari, una de licitatii interne si internationale, o divizie de publicitate full service si una de consultanta de business focusata pe operatiuni de media.
Obiective: resurse suficiente pentru ca jurnalistii sa-si faca treba confortabil
„Obiectivele comune sunt stabilite impreuna cu Sebastian Ghita si cu persoanele stabilite de acesta si sensul lor este acela al atragerii de resurse suficiente pentru ca jurnalistii sa-si faca treba confortabil iar patronatul si managementul sa fie confortabili.”
Noii reprezentanti de vanzari pe piata de media ai Realitatea TV spun ca termenele din contractele aflate in derulare pe Realitatea vor fi pastrate si derulate in conditii bune, Media Consulta International urmand sa faca si tranzitia catre contractele de anul viitor, iar acolo unde este posibil compania va incerca sa imbunatateasca volumele atrase din publicitate.
Contract pe 3 ani
Contractul intre Realitatea Tv si Media Consulta International este semnat pe 3 ani. „MCI are capabilitatea financiara de a sustine acest contract, este o companie care a facut in ultimii 4 ani cifre de afaceri constante de peste 6 milioane euro”, a mai declarat in final Mihai Craiu.
„Abordand indicatori de lichiditate, profit operational, capitaluri circulante si asseturi patrimoniale care depasesc orice alt competitor de categoria lui piata de publicitate, conform datelor afisate pe www.mfinante.ro”, conchide fondatorul MCI.
Mai mult in Media