Compania de publicitate va fi reprezentantul postului de televiziune atat in relatia cu agentiile de publicitate, cat si clientii locali sau nationali de publicitate. Contactat de catre AdPlayers la cat estimeaza bugetele atrase din piata constanteana, managerul regiei de vanzari s-a aratat optimist, mai ales ca la anul vine si un an de alegeri.
„In conditii „normale” de piata, cred ca un target de 150.000 de euro anual din publicitatea locala din Constanta nu este greu de atins. Tinand insa cont si de faptul ca anul viitor sunt alegeri, volumele atrase pot dubla aceasta suma”, a declarat pentru AdPlayers, Mihai Craiu, Presedinte Media Consulta International.
Realitatea TV Constanta face parte din reteaua de statii locale ale postului de televiziune care mai cuprinde orasele: Cluj Napoca, Brasov, Targu Mures si Bacau si Timisoara. Postul local are ca statut central pozitia de lider pe piata de informatii, fiind in acest moment singura televiziune nationala cu programe locale in direct in afara jurnalelor de stiri.
„Echipa Media Consulta International condusa de Alina Florescu, directorul agentiei, va fi in permanenta la dispozitia clientilor pentru orice informatii suplimentare despre Realitatea TV Constanta, oferte si pachete de promovare personalizate. Intregul proces de vanzari ce cuprinde cerere de oferta, comanda, transmitere a materialelor publicitare si efectuare a platilor se va derula prin reprezentantii din Bucuresti”, au mai precizat oficialii de comunicare ai companiei Media Consulta International, fondate de Mihai Craiu.