Contactat de AdPlayers, Radu Florescu (foto), presedinte al grupului de marketing si comunicare Centrade din care face parte si agentia Zenith Media, nu a comentat informatia potrivit careia Zenith & Optimedia, ambele afiliate la retele de media din cadrul grupului international Publicis Groupe, ar urma sa devina in curand o singura agentie.
“Am mai spus, si o repet. Nu este nicio noutate ca intre grupul Publicis si agentiile afiliate de pe piata romaneasca este un proces neintrerupt de negocieri si relatii comerciale”, a declarat pentru AdPlayers Radu Florescu, care a refuzat sa comenteze aparitia unei singure agentii de media din actualele companii Zenith Media si Optimedia.
Teddy Dumitrescu, managerul grupului de companii din care face parte agentia de media Optimedia nu a putut fi contactat. La sfarsitul lunii decembrie 2010, oficialul declara ca nu ar fi fost exclus ca grupul Publicis sa faca un anunt in privinta achizitiei Optimedia in urmatoarele sase luni.
„Nu este exclus sa vedem un astfel de anunt in urmatoarele 6 luni” afirma inca din luna decembrie 2010 Teddy Dumitrescu (foto) pentru AdPlayers, legat de un posibil anunt Publicis de achizitie a companiei Optimedia, agentie de media locala unde este partener fondator.
Mai mult in Business