"Ne bucuram sa fim cu adevarat integrati in reteaua Cheil. Colaborarea noastra din ultimii doi ani a produs rezultate importante pentru clientii nostri si ne dorim ca pe viitor sa devenim tot mai vizibili in regiune, in zona de marketing digital.” a spus Radu Florescu, CEO Centrade Integrated.
adplayers.info
Cheil Worldwide, una dintre cele mai importante retele de comunicare pe plan global, anunta astazi achizitia pachetului majoritar de actiuni al Centrade Integrated, una dintre agentiile de publicitate de top din sud-estul Europei. Potrivit responsabililor de comunicare ai achizitiei, termenii acordului dintre Cheil Worldwide si Centrade Integrated nu au fost facuti publici.
Achizitia Centrade Integrated, mai arata autorii miscarii, face parte din strategia retelei Cheil Worldwide de a-si creste competitivitatea pe piata globala si de a construi platforme de business care sa sustina viitoarea extindere printr-o activitate intensa de fuziuni si achizitii.
Infiintata in 1993, Centrade Integrated, parte a Centrade USA Group, agentie de publicitate de top cu sediul central in Romania si cu o prezenta semnificativa in sud-estul Europei, ofera o gama larga de solutii de comunicare la nivel european, de la ATL sau BTL, pana la digital sau retail. Centrade Integrated are un portofoliu solid de clienti in Romania, Serbia, Croatia si Ungaria.
Agentia are o gama larga de clienti in sud-estul Europei si ofera solutii digitale de comunicare pentru companii precum P&G sau Raiffeisen Bank, gestionand, in acelasi timp, si site-ul Samsung.com. Data fiind baza solida de clienti, businessul digital al agentiei a inregistrat o crestere semnificativa de 80% in ultimii doi ani, ceea ce a condus, anul trecut, la o crestere totala a veniturilor de 54%.
Jeongkeun Yoo, presedinte si CEO Cheil Worldwide, a declarat: “Cheil Worldwide si-a luat angajamentul de a se transforma dintr-o agentie traditionala de publicitate intr-o companie care ofera solutii integrate digitale si creative. Sunt increzator ca achizitia Centrade Integrated va contribui la consolidarea capabilitatilor noastre digitale pe piata globala.”
Radu Florescu, CEO Centrade Integrated, a comentat: "Ne bucuram sa fim cu adevarat integrati in reteaua Cheil. Colaborarea noastra din ultimii doi ani a produs rezultate importante pentru clientii nostri si ne dorim ca pe viitor sa devenim tot mai vizibili in regiune, in zona de marketing digital.”
Crestere de 10% a venitului consolidat si 12% a a profitului operational
Cheil Worldwide a anuntat pentru primul trimestru din 2018 o crestere de 10% a venitului consolidat, cu o crestere a profitului operational de 12% (17% a fost cresterea profitului operational inainte de impozitare). Agentiile afiliate Cheil au inregistrat, de asemenea, o evolutie financiara pozitiva in comparatie cu anul anterior. Dat fiind acest moment favorabil pentru retea, Cheil se asteapta ca achizitia Centrade Integrated sa contribuie la extinderea platformei sale de business in Europa, dar si la consolidarea businessului global, care reprezinta 75% din venitul total al retelei globale.
Cheil Worldwide va continua procesul de extindere prin fuziuni si achizitii, vizand agentii specializate, cu expertiza in zona de inovare digitala pe baza analizei de date, marketing digital si e-commerce. Agentia globala va avea abordari diferite in functie de regiune – se va concentra pe diversificarea si extinderea businessului pe pietele mai dezvoltate, precum cea americana sau britanica, in vreme ce, pe pietele emergente precum sud-vestul Asiei si America Latina, va face demersuri sa devina lider de piata.
Jeongkeun Yoo, presedinte si CEO Cheil Worldwide, a declarat: “Cheil Worldwide si-a luat angajamentul de a se transforma dintr-o agentie traditionala de publicitate intr-o companie care ofera solutii integrate digitale si creative. Sunt increzator ca achizitia Centrade Integrated va contribui la consolidarea capabilitatilor noastre digitale pe piata globala.”
Radu Florescu, CEO Centrade Integrated, a comentat: "Ne bucuram sa fim cu adevarat integrati in reteaua Cheil. Colaborarea noastra din ultimii doi ani a produs rezultate importante pentru clientii nostri si ne dorim ca pe viitor sa devenim tot mai vizibili in regiune, in zona de marketing digital.”
In acelasi timp, Cheil Worldwide a continuat sa faca investitii semnificative anul trecut in media digitala si marketing B2B, achizitionand PSL, o firma de consultanta in marketing B2B cu sediul in Toronto, si Atom42, o agentie de marketing online britanica, prin intermediul agentiei Iris, membra a retelei Cheil in UK.
Cheil Worldwide: 44 de tari, 6200 de angajati
Cu sediul central Cheil din Seul Reteaua globala Cheil are operatiuni in 44 de tari pe plan global, cu peste 6.200 de angajati, reteaua globala Cheil aduce impreuna specialisti in comunicarea de brand, retail, inovatie, proiecte sociale si design.
Reteaua include Cheil Worldwide, Barbarian Group, BMB, Bravo Asia, Iris Worldwide, McKinney si One Agency. Proiectele dezvoltate de agentiile din retea au castigat, in total, 344 de premii importante pe plan international in ultimul an, inclusiv un numar mare de Lei de aur la Cannes. Printre clientii grupului se numara Samsung, Absolut, Adidas, Lego, Shell, Alibaba, Dupont, Harman, IHG si Pizza Hut.
Aflata pe locul 17 in lume in topul veniturilor (Ad Age, 2015) si pe locul 15 in topul creativitatii (The Gunn Report, 2018), reteaua globala Cheil este construita astfel incat sa isi ajute clientii sa faca fata schimbarilor care pun la incercare toate businessurile, prin crearea de idei care pun in miscare – pun in miscare oameni, branduri si businessuri.
Mai mult in Business, Parteneriate si Achizitii