( AdPlayers.ro ) RMG Connect, divizia de BTL a agentiei de publicitate Scala JWT, a crreat si implementat in Romania evenimentul de lansate al EuroLine Style, primul card de credit umanitar, de la Euroline Retail Service.
RMG Connect este divizia de BTL a agentiei de publicitate Scala JWT si face parte din reteaua internationala Relationship Marketing Group Connect cu prezenta la scara mondiala si membra a grupului de comunicare WPP.
Parte, impreuna cu Bancpost, din grupul financiar EFG Eurobank Ergasias Euroline Retail Service, emitatorul cardului, este sponsor exclusiv al campaniei internationale “Moda tinteste cancerul mamar” sprijinind activ lupta impotriva cancerului mamar. Parteneriatul intre EuroLine Retail Service si FTBC a inceput in iulie 2005, cand a fost anuntat official la o conferinta de presa.
“Sponsorizam cauza oferind nu numai o suma fixa”, a declarat Philippos Karamanolis (foto) , Director Executiv, Consumer landing , Bancpost. “Am decis sa facem mai mult decat atat si dinam 0,15% din fiecare tranzactie facuta cu cardul de credit EuroLine Style, plus 10% din comisionul annual “, a adaugat executivul.
“Cardul de credit EuroLine Style este unic pe piata romaneasca si sunt convinsa ca multi oameni il vor gasi foarte util”, spune Eleni Sefel, Coordonator PR Euroline Retail Service. “Alegind Ziua Femeii ca data a evenimentului, am vrut sa le daruim femeilor un cadou de ziua lor”.
“Am vrut sa le prezentam oaspetilor nostri cardul intr-un cadru elegant, fiind convinsi ca dupa acest moment, cardul se va face singur cunoscut”, a firmat Viorel Stan, Account Manager RMG Connect.Potrivit RMG Connect, conceptul evenimentului s-a concentrat pe partea umanitara, emotionala a mesajului cardului de credit EuroLine Style. “Am realizat asta printr-un moment multimedia, care sugereaza nasterea cardului”, spun reprezentantii diviziei BTL ai agentiei conduse de Victor Dobre.
“Suntem onorati ca au venit atatea persoane importante la eveniment, alaturi de Andreea Raicu, reprezentanta EuroLine Style in Romania”, a mai spus Viorel Stan.
Echipa RMC Connect care a creat si implementat evenimentul a fost format din: Viorel Stan - Account Manager , Dragos Ioana - Project Manager, Eugen Teodorescu - Field Manager si Raluca Dobre – PR.
Cardul de credit EuroLine Style este emis pentru a sprijini campania internationala “Moda tinteste cancerul mamar” (numele original in engleza “Fashion Targets Breast Cancer” – FTBC). Oficialii emitentului sustin ca acest card are toate avantajele cardurilor de credit EuroLine Style – este rapid, flexibil, poate fi obtinut si folosit usor, are functionalitati multiple (plata pentru bunuri si servicii, retragere de numerar, rate) – plus o serie de reduceri in anumite magazine “pentru femei” si la anumiti furnizori.
“Moda tinteste cancerul mamar” (engl. “Fashion Targets Breast Cancer” – FTBC) este un program international care se sprijina vanzarea unor editii limitate a tricoului creat de Ralph Lauren, avand ca simbol “ochiul taurului” (engl. bull’s eye”). O parte din sumele obtinute in urma vanzarii tricourilor sunt donate unei organizatii care lupta impotriva cancerului mamar. In Statele Unite ale Americii, campania a fost lansata de Hillary Clinton in 1994.
( Irina Toma info@adplayers.ro )
.
.
.