(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Comenzile unei singure campanii de publicitate online pot porni si de la 500 EUR, dar poate atinge si zeci de mii de EUR.
„Am avut, spre exemplu, o comanda si de 30.000 de EUR pentru 2 luni, proiect care s-a derulat in peste 20 de site-uri”, a afirmat pentru AdPlayers, Magda Zander (foto), Senior Sales Manager la NetBridge Investments, compania care opereaza reteaua, agentia si serviciile de publicitate online Boom.
Vorbind despre formatele utilizate „75-80% dintre bannere cerute intr-o campanie online sunt bannerele de 728x90 (pixeli n.r.) si 300x250 simple”, mai spune Zander. „Noi incercam sa promovam mixurile de banner 80% simple, 20% speciale, ca sa nu deranjam utilizatorii cu prea multe formate intruzive”.
300x250, video
„Formatele 300x250 sunt din ce in ce mai cerute, deoarece ratele de click sunt mult mai bune. In plus, in ele pot fi rulate foarte bine bannerele video”, sustine oficialul de vanzari.
Potrivit executivului Netbridge, 10-15 % din volumul de vanzari il reprezinta proiectele speciale, si vine cu exemple din „casa” cum ar fi brandingurile Nivea, Jacobs si L’Oreal de pe ele.ro si computergames.ro. „Cred ca in curand vom vedea mult mai multe speciale decat cele pe care le-am vazut pana acum”, sustine seniorul de la Netbridge.