Publicitate pe SmartTV prin ARBOmedia. Parteneriat stategic cu SmartTube. Target: 150.000 euro si de la 60.000 la 100.000 de utilizatori in 2020
Vineri, 21 Februarie 2020

 

Credit: ARBOmedia / Smart Tube

AdPlayers . Iulian Toma

La un an de la lansarea pe piata, Smart Tube si ARBOmedia anunta parteneriatul pentru vanzarea unui format de publicitate revolutionar, distribuit prin intermediul telefoanelor mobile pe smart-tv-urile din Bucuresti si Ilfov.

Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de locuitori.

Alin Alecu, Managing Director ARBOmedia: „Inovatia si continua dezvoltare a liniilor de business reprezinta principiile dupa care ne-am ghidat in ultimii ani. Acest nou sistem de publicitate pe smart-tv-uri este un pas firesc in contextul dezvoltarilor tehnologice din ce in ce mai rapide. Clientii de publicitate vor avea posibilitatea sa-si atinga mai usor segmentele tinta si sa masoare impactul campaniilor publicitare. ”

Serviciu de publicitate online pe smart tv foloseste o tehnologie proprietara, multiscreen, prin care utilizatorii unei aplicatii de tip telecomanda pot vedea reclame full screen pe smart tv-ul controlat de aceasta aplicatie. Sistemul de publicitate pe smart tv lansat inca din februarie 2019, la Bucuresti, a atras numerosi advertiseri mici si mijlocii care au beneficiat de acest nou canal de distribuire a mesajelor publicitare de tip video.

Acest nou sistem este un hibrid intre publicitatea online si publicitatea tv, spotul video in format HD fiind afisat pe ecranul televizorului smart, dar avand link pe smartphone, in aplicatia care il controleaza. Publicitatea poate fi cumparata si de clientii mici si mijlocii folosind plata cu cardul, in avans, la www.smart-tube.ro.

Aplicatia gratuita care transforma telefonul mobil in telecomanda TV se numeste Smart Genie si este disponibila in magazinul Google Play de la finele anului trecut. In prezent, aplicatia are peste 60.000 de utilizatori activi, preponderent barbati, din Bucuresti, gradul de utilizare crescand semnificativ in ultimele 12 luni - practic triplare a numarului de la lansarea comerciala din februarie 2019, cand aplicatia era folosita de numai 20.000 utilizatori.

Doru Panaitescu, consultant online al proiectului: “Sufleteste, ma simt aproape de acest nou sistem de publicitate si parteneriatul cu ARBOmedia este in linia strategica de dezvoltare a produsului. Nu doar ca in calitate de fost angajat ARBOmedia imi ajut fostii colegi in afaceri, dar pot sa beneficiez de avantajele lucrului cu o regie de publicitate cu traditie pentru a creste vanzarile acestui nou sistem de advertising hibrid, online si TV in acelasi timp”.

Compania care detine aceasta tehnologie a depus o cerere de brevet (patent pending) la OSIM, dupa mai mult de 6 ani de cercetari si peste 500.000 Euro investiti pana acum in platforma.

Mai mult despre ARBOmedia
Mai mult despre Smart-tube.ro

Mai mult in Business, Media, TV, AdPlayersREPORT


PUBLICITATE: