Publicitate outdoor la curs «fara concurenta». Licitatie Carrefour de 1,4 Milioane Lei.
Marti, 04 Decembrie 2012

( adplayers, Iulian Toma) Carrefour sparge preturile de productie outdoor intr-o licitatie de 1,4 Milioane Lei  (aproximativ 300.000 de euro).

Din informatii adplayers apropiate concursului incheiat cu cateva ore in urma, la procesul de selectie au participat un numar de cinci companii de productie outdoor iar pretul a fost « fara concurenta ». Contrar uzantelor care nu preiau si evolutia cursului valutar al materialelor din import, licitatia s-a desfasurat in RON, castigatorul garantand practic concursul cu variatia cursului EUR/ RON.  

Potrivit informatiilor adplayers, licitatia electronica organizata astazi pentru productia outdoor a lantului de magazine a fost adjudecata la un prêt de aproximativ de productie de 2,6 euro / mp pe suport backlit, frontlit si mesh, iar pe support de hartie la 1,7-1,8 eur/mp. Pretul include si transportul la locatia ceruta de client.

Desi pana la ora publicarii (17.00) nu am intrat in posesia unor informatii oficiale, unul din castigatorii licitatiei este Rander, iar in concurs au mai participat Bigprint, Joint, A&M (AMI) International si Impression.

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: