Publicis Romania face “Vara celor 100 de vacante URSUS"
Miercuri, 18 Mai 2005

( AdPlayers.ro ) Publicis Romania semneaza promotia “Vara celor 100 de vacante URSUS”. Brandul de bere de la Compania de Bere Romania (CBR) trimite in promotie 400 de romani „in cele mai tari 10 destinatii de distractie din lume, Regele Berii in Romania asigurand in total 2800 de nopti de cazare la hoteluri de 4 si 5 stele” dupa cum spun reprezentantii Ursus. Campania demarata la inceputul lunii mai se desfasoara la nivel national pana la 31 iulie. Valoarea totala a premiilor oferite de URSUS in cadrul promotiei din acest an este de 285,500 Euro iar impozitul aferent castigurilor va fi platit de catre Ursus.

Publicis Romania face “Vara celor 100 de vacante URSUS

“Vara celor 100 de vacante URSUS” , Ursus, CBR, Publicis Romania

Promotia “Vara celor 100 de vacante URSUS” este comunicata printr-un nou spot TV realizat de Publicis Romania ce va fi difuzat pe toata durata campaniei.  In cele 100 de vacante URSUS, fiecare participant la promotie are sansa de a pleca la distractie insotit de trei prieteni. „URSUS va oferi super-vacante “la pachet”, incluzand 7 nopti de cazare la hoteluri de 4 si 5 stele in sistem demipensiune, transportul dus-intors cu avionul si asigurarile de calatorie” spun reprezentantii Ursus. Cele 10 destinatii de distractie alese de URSUS sunt Palma de Mallorca, Creta, Ibiza, Barcelona, Malta, Amsterdam, Venetia, Paris, Egipt si Tunisia.

Publicis Romania face “Vara celor 100 de vacante URSUS

“Pentru URSUS, o vacanta adevarata inseamna sa petreci cel putin o saptamana impreuna cu prietenii intr-un loc deosebit, sa fii cazat in conditii foarte bune si sa nu faci altceva decat sa te distrezi” a declarat Alexandra Rusu, Senior Brand Manager URSUS. „Asa a aparut ideea ‘Verii celor 100 de vacante’. Am vrut sa-i recompensam pe cei care prefera berea URSUS si sa le oferim sansa de a castiga nu atat o excursie, cat o experienta inedita, de care sa isi aminteasca mereu cu placere”.

Publicis Romania face “Vara celor 100 de vacante URSUS

Marketingul de la Ursus mai spune ca destinatiile pe care le-a ales, durata vacantelor si posibilitatea de a-ti lua si prietenii la distractie sunt doar cateva dintre argumentele care” fac din ‘Vara celor 100 de vacante URSUS’ cea mai atractiva promotie a acestei veri” .

Mecanismul promotiei prin care pot fi castigate fiecare din cele 100 de vacante este simplu. Consumatorii de bere URSUS trebuie sa se uite sub capacul sticlelor de URSUS Premium 0,5l si URSUS Pils sau sub inelul cutiilor de URSUS Premium 0,5l si sa descopere inscriptionat numele uneia dintre cele 10 destinatii.  Regulamentul campaniei promotionale “Vara celor 100 de vacante URSUS” a fost publicat in presa nationala si este disponibil si pe ursus.ro - site-ul marcii de bere.

Publicis Romania face “Vara celor 100 de vacante URSUS

Spotul regizat de Enrico Satta a fost realizat de casa de productie Multimedia Est si a fost filmat la World Trade Plaza si pe aeroportul Otopeni. Din echipa Publicis Romania au facut parte Cristian Anton, Silviu Nedelschi, Dan Frinculescu, Alex Badila, Emanuela Spirache si Emanuela Ionescu. Din partea Companiei de Bere Romania au participat la realizarea spotului Alexandra Rusu (Senior Brand Manager) si Vlad Pacea (Brand Manager).

Publicis Romania face “Vara celor 100 de vacante URSUS

Compania de Bere Romania, membra a SABMiller plc., detine in acest moment 4 fabrici de bere, cu o capacitate totala de 3 milioane hectolitri si aproximativ 1.300 de angajati. Compania de Bere Romania isi desfasoara activitatea in orasele Cluj-Napoca, Buzau, Timisoara si Brasov, si detine o cota estimativa de piata de 24%. Marcile Companiei de Bere Romania sunt Ursus, Timisoreana, Ciucas, Peroni si Pilsner Urquell.


PUBLICITATE: