Tarsago, proprietarul fostelor entitati Reader’s Digest din 5 tariinclusiv Romania, isi dezvolta divizie de online si regie pe piata romaneasca. Divizia de online va fi reprezentata in Romania de catre Claudiu Popa, Online Director si Sorin Cristea, Sales Director, ambii cu experienta acumulata pe piata de media si digital din Romania.
Contactat de catre adplayers, Bogdan Vasile, director regional Tarsago Marketing Services International, a evitat sa formuleze o tinta de afaceri locala din activitatile online insa a precizat experienta acumulata pe piata din Polonia, tara unde Tarsago include si activitati de regie de vanzari, va contribui cu siguranta la dezvoltarea afacerii si pe piata romaneasca. Iar pentru acest lucru, are deja o tinta:
“Obiectivele noastre sunt sa terminam anul curent cu un portofoliu in jurul cifrelor de 100 milioane de afisari, 7.5 milioane vizitatori unici si 1.5-1.7 milioane adrese de email”, a precizat directorul Tarsago Marketing Services International.
Cu un target regional de 35 Milioane EUR pe 5 tari din Europa Centralasi de Est, potrivitluiBogdan Vasile, Tarsago Media Group isi concentreaza eforturile si in zona serviciilor de marketing din care estimeaza faceri cuprinse intre 3 si 3,5 Milioane euro.
“Cu o experienta acumulata pe piata din Polonia, Tarsago demareaza pepiata din Romania activitatea de regie de vanzari online, in linie cu noiletendinte din piata de media” spune Bogdan Vasile.“Noua divizie de online ofera clientilor acces la toate produsele si resursele”.
“Intr-o lume digitala in continua evolutie, orientata spre masurabilitate, performanta si conversie in vanzari a campaniilor de comunicare, Tarsago pune la dispozitia clientilor intreaga sa experienta de comunicare dezvoltata in Romania si international de catre Reader’s Digest, precum si folosirea intregului nostru portofoliu” a mai spus Bogdan Vasile.
Tarsago foloseste bazele de date specializate Reader’s Digest si portofoliul de site-uri partnere pentru a permite clientilor sa-si recruteze prospecti sau clienti pentru bazele proprii, sa-si comunice ofertele si produsele in mod direct, targetat, generand lead-uri, reactii sau vanzari in propriul beneficiu.
Potrivit companiei, in doar o luna de dezvoltare, Tarsago a ajuns la un portofoliu format din 32 de site-uri cu un trafic total lunar de 60 milioane afisari si 6.2 milioane de vizitatori unici si si-a marit oferta debaza de date reprezentate la 1.2 milioane de adrese mail la care se adauga peste 2 milioane de adrese postale.
“Caregie online, ne dorim sa lucram cu publisheri interesati nu numai de generarea de venituri din online dar si cu deschidere catre pachete complexe, multimedia, de generarea, calificarea si utilizarea bazelor de date de consumatori, o medie sub-utilizata in Romania. Le oferim intreaga noastra experienta in comunicare digitala si directa, pozitie de piata si stabilitate financiara” isi mai propun reprezentantii Tarsago din Romania sa puna la dispozitia partenerilor.
Cine e Tarsago?
Tarsago Media Group estespecializata in marketing direct / vanzare la distanta si detine baze de date importante pentru corespondenta prin posta, telemarketing si e-mail.
Tarsago Media Group (TMG) a semnat un acord cu companiaamericana de media The Reader’s Digest Association, Inc., in anul 2013. In bazaacordului, TMG a devenit proprietarul fostelor entitati Reader’s Digest din Polonia, Romania, Cehia , Slovacia si Ungaria, siprin care i s-a acordat de asemenea, licenta pentru a vinde produsele Reader’s Digest in acestetari.
Creata in ianuarie 2015, Tarsago Marketing Services International, divizia specializata de business to business a Tarsago Media Group, si-a propus sa extinda aria de servicii de marketing digital si direct pentru clientii de publicitate pe baza experientei proprii de marketing direct a Reader’s Digest. Lansarea diviziei specializate de digital in Romania vine in continuarea implementarii acestei strategii si ca o dezvoltare locala a experientei acumulate de grup in celelalte piete central europene, pe care activeaza.
Mai mult in Interactive