Agentia de publicitate Propaganda si-a lansat divizie interactiva. Certificata Google AdWords, Ioana Giosan, Interactive Project Manager al Propaganda Interactive va asigura coordonarea noii divizii.
„Divizia Interactive a aparut ca o extensie fireasca a serviciilor de comunicare integrata ale Propaganda”, motiveaza aparitia diviziei Adrian Tuluca, Director General al agentiei de publicitate Propaganda. „Acordam o mare importanta componentei interactive si suntem pregatiti sa investim in dezvoltarea acestei divizii astfel incat sa asiguram brandurilor pe care le administram o cat mai buna expunere, integrand comunicarea in abordarea Propaganda – creative marketing”.
Potrivit reprezentantilor companiei, divizia Propaganda Interactive dezvolta in prezent platforme interactive pentru BRD – Groupe Société Générale si doreste sa se implice in dezvoltarea de strategii online si pentru ceilalti clienti ai agentiei. Anterior aparitiei Propaganda interactive, compania a derulat mai multe proiecte interactive sustinute prin platforme online in care au fost implicati userii in generarea continutului.
Printre brandurile care s-au “imprietenit” cu consumatorii prin intermediul platformelor interactive se numara: Furazolidon cu campania “Povesti stanjenitoare”, unde prin concursul online “Mai bine razi citind decat sa plangi patind” vizitatorii site-ului si-au inscris povestile stanjenitoare. Acestea au fost votate pe site, iar castigatorii au fost premiati de Furazolidon. Campania a inregistrat, in doua saptamani de la lansare, un numar de 22,838 vizualizari.