AdPlayers. Iulian Toma
Profi a fost ales primul in categoria retail la Effie Awards, chiar daca vorbim de Silver Effire. Aurul nu a fost acordat. Alte doua mari lanturi de retail au participat anul asta si au luat bronzuri.
Dupa cum a declarat pentru AdPlayers comunicarea si marketingul companiei, succesul se datoreaza si parteneriatului retelei de magazine cu Mircea Bravo. Aditional, la data publicarii acestui material, Profi a afirmat pentru AdPlayers ca inregistreaza peste 1,7 milioane utilizatori pentru aplicatie.
Am adresat cateva intrebari marketingului si comunicarii Profi, pentru a afla detalii. Ne-a raspuns Corina Badisor, Manager Loyalty &Digital, Profi.
AdPlayers. Care credeti ca au fost factorii care au dus la aprecierea cazului si rezultatelor obtinute de Profi?
Corina Badisor, Manager Loyalty &Digital, Profi: Credem ca rezultatele campaniei si viralitatea au fost elementele care au stat la baza deciziei juriului. Acestea au fost generate de autenticitatea campaniei si suntem mandri sa spunem ca am reusit sa pastram integritatea valorilor brandului nostru, Profi, prin parteneriatul reusit cu Mircea Bravo si prin fidelitatea fata de arhetipul brandului Profi - Jokster & Everyday Man. Eforturile noastre de a crea o conexiune cu publicul tinta s-au dovedit a fi bine-directionate inspre doua segmente la fel de importante pentru Profi – publicul tanar si segmentul "regular" de cumparatori Profi. Impreuna cu Mircea Bravo, am reusit sa construim o legatura puternica, prin umor si spontaneitate, care a captat atentia si a castigat increderea consumatorilor. Acest premiu Effie reprezinta o validare a eforturilor noastre si ne motiveaza sa continuam sa inovam si sa aducem in fata publicului campanii indraznete si autentice.
AdPlayers. Cum vedeti evolutia numarului de utilizatori si importanta aplicatiei Profi, in atingerea obiectivelor de marketing si comunicare a lantului de magazine
Corina Badisor, Manager Loyalty &Digital, Profi: Putem considera ca aplicatia Profi, cu un numar impresionant de membri inrolati, aproximativ 1,7 milioane, s-a bucurat de adoptie semnificativa in piata si are o baza de utilizatori dedicata si stabila. Aceasta baza s-a construit datorita faptului ca am pus accentul pe personalizarea mesajelor catre clientii finali si oferirea unor beneficii variate.
Evolutia numarului de utilizatori ramane un aspect cheie in succesul aplicatiei Profi, iar obiectivul nostru este de a mentine si creste aceasta baza relevanta de utilizatori, intr-un mod care sa aduca beneficii atat pentru Profi, cat si pentru clienti. Prin intermediul insight-urilor de piata furnizate, ne asiguram ca adaptam si imbunatatim constant aplicatia pentru a raspunde nevoilor si preferintelor clientilor. In acest mod, cream o relatie de tip win-win, in care Profi beneficiaza de o baza solida de utilizatori activi, iar clientii beneficiaza de o experienta personalizata, oferte relevante si comunicare eficienta.
Ne-am dorit ca aplicatia Profi sa poata servi ca un canal de comunicare bidirectional intre Profi si clienti, iar prin intermediul acesteia primim feedback de la utilizatori si chiar recomandari importante legate de produse, promotii sau evenimente locale. Scopul nostru final este de a integra fiecare client in comunitatea locala a magazinului sau preferat prin adaugarea de functionalitati relevante si oferirea unei experiente personalizate si valoroase, astfel consideram ca Profi poate construi o relatie puternica cu clientii si poate consolida pozitia sa pe piata.
AdPlayers. Cum vedeti evolutia Profi pe prima jumatate a acestui an comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si care sunt obiectivele pe urmatoarea jumatate a acestui an?
Corina Badisor, Manager Loyalty &Digital, Profi: De la inceputul anului 2023, Profi mentine o tendinta pozitiva in ceea ce priveste vanzarile similare si numarul de clienti care viziteaza magazinele noastre, ceea ce este un rezultat excelent. Pe de alta parte, observam ca, din cauza situatiei economice si a inflatiei mari, clientii au devenit mai constienti de bugetul familiei, au inceput sa aleaga mai atent produsele, sa cumpere mai des, dar sa puna mai putine produse in cos.
Acestia cauta mai mult promotii si oferte cu un bun raport pret-calitate, inclusiv marca privata ca alternativa pentru marcile mai scumpe. Strategia noast
ra trebuie sa fie adoptata la noua realitate pentru a ajuta clientii sa economiseasca mai mult la cumparaturile lor zilnice prin promotii mai puternice, preturi mici in fiecare zi pentru produsele care le plac cel mai mult si nu in ultimul rand oferte personalizate in Aplicatia Profi.
Mai mult in Business, Retail, Festival,