adplayers. Iulian Toma.
Producatorul roman al Evolio vrea in urmatorul semestru 10.000 de unitati din piata de telefoane mobile. „Estimam sa vindem aproximativ 10 mii de unitati Happy GO si Happy in urmatoarele sase luni” a declarat pentru adplayers Liviu Nistoran (foto), director general Televoice, detinatorul marcii Evolio si de telefoane Happy Go si Happy.
Conform oficialului, ponderea telefoanelor mobile va fi una restransa, avand in vedere ca Happy GO este primul telefon din oferta Evolio din acest an. In primele noua luni ale anului compania a vandut peste 50 de mii de produse Evolio, in crestere fata de perioada anterioara similara a anului trecut.
Compania a intrat de curand pe piata de telefoane mobile cu o oferta care scoate la bataie harti la liber si softuri de navigatie. Intrebat cat isi doresc clientii astfel de „bonus-uri”, Liviu Nistoran a afirmat: „In urma analizelor efectuate de companie am observat ca existenta unui soft de navigatie si a hartilor este un criteriu foarte apreciat de consumatori in procesul de luare a deciziei de cumparare. Bineinteles ca pretul si calitatea componentelor hardware sunt primordiale, insa existenta unei solutii de navigatie este un criteriu care nu trebuie neglijat”.
Conform unor studii internationale citate de Nistoran, numai unul din cinci utilizatori folosesc o conexiune de date. „Astfel, o solutie de navigatie preinstalata, functionala cu ajutorul receptorului GPS si fara a genera costuri legate de o conexiune de internet mobil, mai ales in roaming, cum este cazul Happy GO, estimam ca va fi extrem de apreciata de utilizatori” estimeaza directorul Televoice, producatorul Happy Go.
Potrivit managerului, in conceperea telefonului Happy GO, compania a tinut cont si de alte deziderate ale utilizatorilor, echipandu-l cu un procesor puternic, Quad Core de 1,2Ghz, tehnologie Dual Sim, camera principala de 8 Mpx, ecran performant si altele. „Si, nu in ultimul rand, un pret accesibil” conchide Nistoran.
Mai mult in Business, Mobile Marketing