( Adplayers, Iulian Toma) Priplak, parte a grupului Arjowiggins si cel mai mare producator european de polipropilena, a prezentat in cadrul targului Print & Sign 2012 organizat de Euroexpo propria marca destinata industriei de ambalaje si comunicare vizuala.
Cu 35% mai usor decat PVC-ul, marca de produse Priplak are o gama diversa de culori si finisaje special pentru a raspunde atat nevoilor specifice de packaging, cat si celor de suport de comunicare, de la casete luminoase pana la diverse elemente de comunicare stationara. Produs in Franta si exportat in proportie de 65% , Priplak este distribuit in Romania de Antalis si se adreseaza atat pietei de Creative Packaging, dar si celei de Visual Communication.
“In general, atunci cand ia contactul cu Priplak, designerul este indragostit de produs, astfel incat de cele mai multe ori putem spune ca este ca si vandut. Aceste lucru se intampla datorita gamei foarte largi de utilizari creative” a afirmat pentru adplayers Gabriela Cristescu, responsabilul de produs Priplak si Product Manager Visual Communication in cadrul Antalis.
In prezent produsul este vandut in proportie de 55% pentru aplicatiile sale in solutiile POS si Visual communication, 25% pentru ambalaje iar 15% in game de produse stationery. Una dintre aplicatiile Priplak este exemplificatoare pentru mare diversitate creativa de utilizare. Cateva sute de tone din gama de produse Priplak au fost comandate pentru abajururi ale unor corpuri de iluminat comercializate de Ikea .
Reteaua de magazine de origine suedeza nu este singurul brand care a ales gama de produse oferit de grupul Arjowiggins. Potrivit oficialilor companiei, marci precum Sony, Nike, H&M, Adidas, McDonald’s, Procter & Gamble sau Sony Ericsson au ales solutii de comunicare vizuala sau packaging cu Priplak.
Mai mult in Business