Print & Sign, Gifts Show si Expoplast au aterizat la Romaero cu 300.000 - 400.000 EUR
Marti, 27 Septembrie 2011

 (AdPlayers, Iulian Toma)

Targurile Print & Sign, Gifts Showsi Expoplast 2011 aduc in cont organizatorilor de la Euroexpo venituri in jur de 300.000-400.000 Mii euro, potrivit unor surse AdPlayers apropiate companiei. Contactati de catre AdPlayers, oficialii Euroexpo nu au comentat informatia.

Evenimentele care au avut loc in cursul saptamanii trecute ( 21-24 septembrie ) la Romaero Baneasa au avut, numai in cadrul targurilor dedicate printului si semnalisticii - Print & Sign, si Gifts Show - cel dedicat obiectelor promotionale, in jur de 130 de companii expozante.

La mare cautare au fost produsele si echipamentele din segmentul economic. Chiar daca unul din jucatorii importanti pe piata productiei de mari dimensiuni a afirmat pentru AdPlayers ca nu si-ar achizitiona astfel de echipamente, realitatea din teren spune si aici pretul face legea.

Cunoscuta mai mult pentru echipamente din segmentul economic, doar distribuitorul de imprimante de mari dimensiuni Adline Solutions a anuntat vanzari pe timpul expozitiei de aproape jumatate de milion de euro (400.000 EUR). Un calcul succint spune ca expozitiile Euroexpo de la Romaero au mutat si alte cateva milioane de euro in buzunarele furnizorilor de echipamente.

Expozantii, despre Print & Sign 2011 (sursa: euroexpo)

Ionut Sisu (Director General Ad Line Solutions): „Pentru noi, Print&Sign a fost un mare succes. Am primit multe aprecieri din partea clientilor nostri. Am vandut 30 de echipamente de print in valoare de peste 400.000 de euro”.

Pavel Cosmin (General Manager Agressione): „Editia din acest an a Print&Sign a fost mult mai intensa, mult mai vesela si mai grea decat cea de acum doi ani. Asta pentru ca exigentele noastre au crescut, iar imaginea pe care o aveam in piata trebuia sa fie sustinuta de un stand care sa ne caracterizeze. Ne-am intalnit cu multi parteneri in aceste zile. Locatia a fost buna, la fel si promovarea evenimentului.

Vera Mocanu (Marketing Manager Konica Minolta): „A fost o editie reusita cu destul de multi vizitatori. Ne-a bucurat ca am avut participare masiva la seminariile noastre. Am observat un mare interes pentru business-urile propuse de noi anul acesta.”

Petronius Secareanu (General Manager Canon Romania): „Am avut discutii constructive, la obiect cu clientii nostri. Suntem multumiti de serviciile organizatorilor. Ca vizitatori, au fost cei care au contat. Am avut toate zilele pline”.

Expozantii, despre Gifts Show 2011

Nina Tudor, General Manager Unika Atelier de Legatorie: „A fost o editie reusita din punctul de vedere al numarului de vizitatori. Un plus a fost organizarea si accesul pentru expozanti mult mai bun in comparatie cu Romexpo”.

Ionut Grigorica, Key Account Manager, Brander: „Organizarea targului a fost facuta la standarde calitative, curatenia din interiorul spatiului destinat targului a fost impecabila. O bila alba pentru locatia aleasa, fiind spatiu aerisit cu suficient loc de parcare, atat pentru expozanti, cat si pentru vizitatori”.

Claudiu Tarta, Sales Manager, Samdam: “A fost o editie reusita. Accesul expozantilor in timpul amenajarii a fost facil. Suntem multumiti intrucat au venit la standul nostru reprezentanti ai companiilor mari cu care speram sa avem colaborari bune pe viitor. In plus, am remarcat prezenta la targ a unor companii importante din aceeasi bransa”.






Gifts Show 2011



 Mai mult in Print & Sign, Business

 


PUBLICITATE: