Prima retea de 1000 de magazine in Romania, prezenta in aproape 500 de localitati. PROFI 1000, la Timisoara.
AdPlayers. info
Retelele de retail modern au ajuns la un performante in privinta numarului de magazine greu de imaginat in urma cu cativa ani. Prima retea de retail cu 1000 de magazine a fost marcata la sfarsitul saptamanii trecute la Timisoara prin evenimentul PROFI 1000. Prezenta in aproape 500 de localitati, PROFI isi intareste pozitia deja consacrata ca reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania si un ritm de crestere inca neegalat local.
Directorul general al magazinelor Profi, Daniel Cirstea, si-a declarat recunoasterea fata de clientii retelei de magazine: “Le multumim clientilor, partenerilor si fiecaruia dintre cei peste 16.000 de membri ai echipei noastre pentru ca au facut posibil acest record si ii asiguram ca vom continua sa aducem bucurie in fiecare casa, in cat mai multe localitati.” a afirmat Daniel Cirstea.
La randul sau, primarul Timisoarei, Nicolae Robu, prezent la ceremonia marcarii acestui record, a transmis felicitari lantului de magazine: “Vreau sa felicit societatea PROFI pentru performanta de a fi ajuns la 1000 de magazine in Romania”.
Flexibila si inovatoare in sectorul in care activeaza, reteau de magazine PROFI opereaza pe piata din Romania cu magazine in format Standard, City si Loco. Prin formatul Loco, PROFI a devenit primul retailer care se adrezeaza consecvent zonelor din afara marilor aglomerari urbane. PROFI incurajeaza productia locala, circa 80% din sortiment fiind produs in Romania. Succesul retelei se datoreaza si numarului din ce in ce mai mare de branduri proprii, care tind sa se apropie de 20% din totalul produselor.
Cum romanii au frumosul obicei de a oferi flori cand isi exprima gratitudinea, cu ocazia inaugurarii, in cartierul timisorean Giroc, a magazinului PROFI cu numarul 1000, in luna lui Florar reteaua a marcat momentul cu o multime de flori si multa distractie timp de trei zile. Cei care ii sunt alaturi zi de zi sunt invitati sa vina saptamana aceasta la cea mai mare constructie din flori din Romania si sa se bucure de experiente digitale remarcabile, incepand de vineri, in Piata Libertatii din Timisoara.
De-a lungul timpului, PROFI s-a aratat interest de cazurile sociale, de aceea a desfasurat mai multe campanii. „PROFI te premiaza!” este campania, care in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale, s-a desfasurat timp de 3 ani, 2011-2012-2013.
Din 2014, campania a devenit mai ampla si, intitulata “Impreuna cu tine, PROFI salveaza destine”, se desfasoara in parteneriat cu zeci de ONG-uri. La aceste campanii se adauga si cea din 2016, “PROFI iubeste sanatatea”, campanie care incurajeaza atat publicul larg, cat si angajatii PROFI sa adopte un mod de viata sanatos.
Pentru consumatorii sai, prin implicare, pasiune si incredere, PROFI si-a largit gama de produse de buna calitate la preturi accesibile si isi aduce magazinele chiar si in locuri pana nu demult considerate inaccesibile comertului modern. Fie ca sunt in format Standard, City sau Loco, acestea evolueaza permanent, oferind astazi o imagine placuta si plasand produsele in asa fel incat sa fie cat mai bine puse in valoare si mai usor de gasit, pentru a-l ajuta pe consummator sa stea mai putin in magazin si sa castige in schimb mai mult timp liber in care sa-si traiasca viata asa cum doreste.
Mai mult in Business, Retail, PR