Prima companie care apreciaza fidel acoperirea in outdoor. Phoenix Media planifica publicitatea la nivelul urmator: Dupa consumator.
Marti, 23 Octombrie 2018

Dio Boaca, Director General, Phoenix Media: „Daca alte cercetari se bazeaza pe un esantion reprezentativ cu rate subunitare din universul studiat, cele 47.800 de chestionare reprezentand 2,5% din universul studiat in Bucuresti, pe care se bazeaza platforma de planning Phoenix Media, aduc in planificarea publicitatatii outdoor o marja de eroare practic inexistenta" 
Credit: Phoenix Media


Phoenix Media a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, iar managerul companiei, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 va fi in crestere

adplayers.info

Lider in publicitatea digitala outdoor (Digital Out Of Home, DOOH), Phoenix Media a devenit prima companie care poate numara clientii unici si poate calcula acoperirea in publicitatea outdoor cu o precizie ce se bazeaza pe 47.800 de chestionare de interviu, reprezentand aproximativ 2,5% din universul studiat in Bucuresti.

„Daca alte cercetari se bazeaza pe un esantion reprezentativ cu rate subunitare din universul studiat, cele 47.800 de chestionare reprezentand 2,5% din universul studiat in Bucuresti, pe care se bazeaza platforma de planning Phoenix Media, aduc in planificarea publicitatatii outdoor o marja de eroare practic inexistenta, comparativ cu alte studii cu esantion ce reprezinta un procent subunitar cu mult mai mic din universul studiat” a declarat, pentru AdPlayers, Dio Boaca, Director General si fondator al retelei Phoenix Media.

Campanii la nivelul urmator. Dupa profil de consumator.

Dioa Boaca a explicat pentru AdPlayers ca, pe langa precizia platformei de planning, cele mai recente interviuri legat de audienta retelei permit  Phoenix Media sa planifice campaniile nu doar dupa criterii de selectie socio-demografice si venituri actualizate la datele din 2018. Impreuna cu echipa de cercetare de la D&D Research, echipa de la Phoenix Media lucreaza pentru nivelul urmator: planificareea campaniilor dupa profilul consumatorului - in functie de statutul social, obisnuinte de consum sau afinitati de achizitie dupa fidelitatea fata de brand, proximitatea achizitiei sau facilitati de pret.

Un studiu de impact al campaniilor releva, spre exemplu, ca durata optima de planificare a mesajului unei campanii outdoor este cuprinsa intre 2 si 3 saptamani, dupa aceasta perioada, practic, mesajele ar trebui schimbate din ratiuni de eficientizare a investitiilor.

2 milioane euro pe an. Estimeaza crestere cu 10%

Cu o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 este un an bun pentru Phoenix Media, o afacere pe care o estimeaza in crestere cu 10%, fata de anul 2017.

Phoenix Media planifica si deruleaza pentru clientii sai directi si prin agentiile de media care au acces la platforma digitala de planning  peste 1000 de campanii anual, si genereaza rapoarte complete privind impactul acestora pentru un numar lunar de clienti si brand-uri cuprins intre 100 si 150.

Phoenix Media. 15 ani.

Lansata pe piata in urma cu 15 ani, compania Phoenix Media este lider in publicitatea digitala out-of-home (DOOH) din Romania. Cu o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, compania a lansat in ultimii ani mai multe produse inovative in marketingul si comunicare vizuala digitala. Platforma de administrare de servicii de marketing si comunicare out-of-home  Phoenix Media este primul instrument integrat de planificare si administrare a campaniilor de marketing si comunicare integrata.

Printre produsele inovative de management ale campaniilor Digital Out-Of-Home (DOOH) se numara Phoenix STOC Programmatic primul tool de planning si programmatic buying in OOH – modulul de administrare a campaniilor (Standard Tool for Organising Campaigns) si Phoenix CSM – modulul de management al campaniilor clientilor (Client Service Management) – indiferent de brand, ultimele lansate in septembrie 2017.

Mai mult despre compania si serviciile Phoenix Media 

Mai mult in Business, Media, OOH, Outdoor, AdPlayersREPORT,


PUBLICITATE: