AMEC este cel mai mare corp profesional specializat in cercetare, evaluare, analiza si insighturi pentru comunicare si este organizatia fondatoare a Principiilor de la Barcelona, ce dau directia evolutiei zonei de planificare si masurare a impactului in industria de marcom
AdPlayers. info
Agentia GRF+ a devenit prima companie de comunicare din Romania membru al Asociatiei Internationale pentru Evaluarea si Masurarea Comunicarii. AMEC este cel mai mare corp profesional specializat in cercetare, evaluare, analiza si insighturi pentru comunicare si este organizatia fondatoare a Principiilor de la Barcelona, ce dau directia evolutiei zonei de planificare si masurare a impactului in industria de marcom.
Aderarea la reteaua de membri AMEC inseamna pentru consultantii GRF+ o infuzie de cunoastere, metodologii si instrumente de cercetare & evaluare si nu in ultimul rand acces preferential la structura de training si perfectionare, precum si la grupurile de sharing si bune practici din cadrul AMEC. Obiectivul GRF+ este sa transfere toata aceasta valoare clientilor sai printr-un produs de consultanta superior, cu solutii robuste, masurabile si conectate cu obiectivele de business si de impact social ale organizatiilor.
Din contextul adoptarii standardului AMEC face parte si formarea si certificarea directorului de Cercetare si Evaluare GRF+ in cadrul AMEC College.
„Calitatea noastra de membri AMEC ne ofera acces continuu la expertiza, metodologii si insighturi actuale si relevante la nivel international. O preocupare pentru noi acum este sa transferam aceasta valoare catre toti colegii din agentie, pentru ca ei sa o valorifice la maximum in campaniile dezvoltate si sa mai adauge o rotita in mecanismul industriei de comunicare din Romana. Astfel, produsul oferit in piata de GRF+ nu trateaza cercetarea si evaluarea ca module de sine statatoare, ci ca parte integranta in strategie, in contextul in care noi si industria noastra trebuie sa fim conectati la modul in care apropierea de data schimba comportamentele publicului si modelele de influentare a deciziilor de consum,” a declarat Paul Kasprovschi, Research & Evaluation Director GRF+.
„Suntem incantati sa avem alaturi de noi GRF+ ca prima agentie de PR din Romania membru AMEC. Ne dorim foarte mult si ne indreptam atentia atat catre o zona de maximizare a oportunitatilor GRF+ in cadrul AMEC, cat si la si la felul in care reteaua devine tot mai valoroasa cu fiecare membru ce ni se alatura,” a spus Julie Wilkinson, AMEC Executive.
Afiliat exclusiv pentru Romania al retelei globale Ketchum din 2012, GRF+ se pozitioneaza o agentie de consultanta pentru branduri si businessuri relevante in societate ce isi propune sa dezvolte un produs de comunicare integrat, axat pe crearea de continut relevant.
Cu o activitate inceputa in 1997 pe piata locala, GRF+ are azi o echipa de 80+ consultanti, a primit zeci de distinctii la competitii internationale, se regaseste in topurile Effie si a fost numita de patru ori Agentia Anului la Gala Romanian PR Award. Portofoliul include servicii de relatii publice, strategie si servicii de creatie, CSR si sustenabilitate, comunicare de criza, influencer marketing, evenimente, sports marketing. GRF+ crede in puterea brandurilor de a contura o societate mai buna, asa ca in fiecare zi si cu fiecare proiect co-creeaza pentru impact maxim in business si in societate.
AMEC este cel mai important corp profesional international cu expertiza in cercetarea, evaluare si masurarea comunicarii. Organizatia fondatoare a Principiilor de la Barcelona si a unor metodologii de prestigiu din industrie (Integrated Evaluation Framework, Measurement Matturity Mapper). AMEC este si partener strategic pe zona de evaluare a impactului pentru Festivalul Cannes Lions.
Mai mult in PR, Business,